|
Time Capsule |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja, men det er ikke sikkert den virker efter en geninstallering. Behold de originale medier, eller lav backup af installationsfilen, hvis du har købt den som download. Jeg tror du skal læse lidt her: |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Da 10.7 Lion kom 20. juli 2011, gik der ind til 17. august 2011 før QNAP NAS kunne bruges med TimeMachine. Det var først 4. oktober 2011 der kom version 3.5.1, som virkede uden problemer med TimeMachine. Men det er da godt hvis Synology er hurtigere ude. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har googlet det - det var en beta. Det tyder på at Synology gør mere ud af opdateringer. I øjeblikket er der ballade på QNAP's forum om firmware. Den nye ver. 3.8.0 bliver kritiseret meget. Jeg kom desværre til at starte opdatering uden at opdage at det var en .0 version, så nu er jeg tilbage på 3.7.x Redigeret af Brixen - 02-Januar-2013 kl. 17:49 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |