|
TimeFor.TV og DVBViewer |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg her ikke set videoen, men under timefor.tv krisen havde jeg et midlertidigt kryds under tv kort i dvbviewer, at nu skal du suge det epg du nu kan. Dette kryds skal ikke være der når timefortv eller er oppe og velkørende, for den kan finde på at blande det.
MVH |
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
Tak for de forskellige indspart i denne tråd. Men en KÆMPE tak til Bo (DigitaltTV)
Den video du har lavet er simpelthen genial og hvis jeg skulle ende op med at finde ud af det, så er det helt sikkert taget RIGTIG lang tid, uden den video. - Så igen igen RIGTIG MANGE TAK for hjælpen. Da jeg har brugt Recording Service til at lave en TV server. Så ser TimeforTV ud til at virke på alle DVBViewer PC'er (dejligt). Men da jeg også har nogle PC'er, hvor jeg benytter XBMC som frontend og DVBViewer add on.- Er der så nogen der ved hvorfor jeg kun får Stofa's 3 dages EPG på XBMC? Mvh. |
|
![]() |
|
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
Har fundet ud af det med XBMC EPG..... Det var ganske enkelt at indstille XBMC fra 3 til 14 dages EPG.
Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |