|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mathiaskelly ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2007 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
En nem måde at få et fuldt overblik er ved at bruge siden her: http://www.best-game- price.co.uk/ Den søger på de billigste UK hjemmesider. Nogen af siderne har dog højere fragtpriser end andre... |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Udover det andre har på peget, så vil forretninger som Ebgames/Gamestop og Blockbuster ikke tage imod region 1 spil. Det har, for mig i hvertfald, noget at sige, da jeg ofte bytter eller sælger mine spil de steder. |
|
![]() |
|
vonbylov ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Cool. Selvom jeg tilsyneladende er total bagefter med køb fra England, har denne tråd udviklet sig ganske givende.
Alt i alt en fin køb billige spil liste. GREATE! |
|
[indsæt lang liste af AV/HIFI/IT gear her]
[indsæt sjov katte-gif her] |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |