|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
daddyd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() Sendt: 27-December-2006 kl. 21:49 |
Hej. Kan man få MCE eller et andet program til at tilføje episodenummeret i serierne til filnavnet?
UPDATE: Jeg har efter rigtig ang tids søgen fået det til at virke. Jeg bruger TVxb til at hente data og Blade Runner Pro til at få data ind i MCE. Der er en guide til opsætning af de to her: http://www.tvxb.com/doc/MCE-BladerunnerPro%20Instructions.ht m Jeg brugte Blade Rummer Pro i forvejen og det gav nogle problemer, men da jeg geninstallerede og fulgte guiden trin for trin. Der var et par problemer med standard .ini filen for Danmark. Oprindeligt så en kanal således ud: [dr1.dk] Med denne opsætning kunne TVxb ikke læse listerne, så jeg slættede linjen textstart=[day= d. ]. Så kunne jeg hente en fin .xml - fil og få den ind i MCE. For at få MCE til at vise episodenummeret slættede jeg også den sidste linje under hver kanal "titlercliplast=(". Så blev serier vist i dette format "Venner (58:268)" - lige det jeg ønskede mig. Næste problem var, at jeg ikke længere kunne få MCE til at optage en hel serie, da den ikke kan se nogen sammenhæng mellem "Venner (58:268)" og Venner (59:268)". Jeg har derfor valgt at tilføje episodenummeret som en undertitel. Det gør man ved at tilføje "extractelement=from=title,to=subtitle,position=5,start=[(]" under alle kanaler. I MCE står der nu Venner - "60". Episodenummeret står ikke direkte i filnavnet, men hvis jeg bevæger musen henover .dvr-ms - filen står der f.eks. i en linje; "Episdoenummer: 60". Jeg håber det var forståeligt. Redigeret af daddyd - 11-Januar-2007 kl. 19:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |