|
Titanic Bio repremiere 20.04.18 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Til den scene jeg linker til?
Så har han glemt at bruge den og at sætte rigtige folk på skibet. Klaus |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
![]() |
||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
|||
Redigeret af T-Duck - 18-April-2018 kl. 21:38 |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
|||
Okay, det der forstår jeg ikke en bønne af...... Klaus |
||||
![]() |
||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
|||
|
||||
![]() |
||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|||
Kunne være man skulle tage forbi imperial i morgen :D |
||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||
![]() |
||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|||
også er der os andre der ikke siddder og fluekneppper, men bare nyder historien |
||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||
![]() |
||||
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
|||
Hvilken historie? Skibet synker - alle kender historien på forhånd. Krydret med en sukkersød kærlighedshistorie som er så dårlig og forudsigelig, at den ville egne sig til 1½ side i tvivlsomt ugeblad.
|
||||
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Alle jer der ikke kan li Titanic filmen. Kan I ikke lige hoppe over tråden. Vi er ikke interesserede i jeres mening.
|
||||
![]() |
||||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
|||
Jeg kan huske, jeg så den i Robinson Center i Manila, da jeg var ude at rejse som backpacker.
Det var en rigtig god oplevelse; faktisk mindes jeg det, som ét af mine bedste filmminder nogensinde, og så kostede billetten ikke mere end 12 kr. inkl. en stor popcorn.
Det var tider! :)
Redigeret af Supergris - 19-April-2018 kl. 14:04 |
||||
![]() |
||||
oleahmed ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
|||
Historien var da spændende, hvad tænker du er en rigtig historie? Forudsigelighed er da nødvendigt nogle gange, man skal vel ikke lege detektiv i alle film?
|
||||
![]() |
||||
|||
Sku vi holde os til emnet Titanic repremiere |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |