|
Titel på instrumental melodi... [LØST] |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | |
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker - kan godt høre, at jeg har skrevet den en del forkert. Indlægget rettet. Tak fordi du gad prøve.
Redigeret af mnielsen - 22-September-2024 kl. 09:19 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2194 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu rettet i mit seneste indlæg, og delt denne tråd i Facebook-gruppen "Musik vi kan li'". Så må vi se, om nogen kan høre.....
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selv tak 😊
Nej - jeg har ikke glemt noget - gratisversionen tillader kun 32 takter - men gå selv ind på www.soundslice.com:
Opret en konto for 5$ Upload din billedfil og få den konverteret til en komplet spilbar fil Ret fejlene med de tools der er er i systemet Gem filen og del den her igen Så har du da gjort, hvad du kunne og folk kan lytte til den fulde melodi og måske genkende den. Venlig hilsen Claus |
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Og det var netop det, jeg havde redigeret i indlægget... Jeg skal jo huske takt og tone - hi-hi!! Her er de sidste takter. Hvis du gider blive ved i samme melodi, altså!! Og, omtalte gruppe er offentlig, så du behøver ikke engang en Facebook-konto for at se indholdet i den.
Redigeret af mnielsen - 22-September-2024 kl. 09:35 |
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
32 takter er ikke engang nok til resten - så du må selv i gang med en konto på www.soundslice.com til 35 kr. - det er derudover jo kun dig, der kan høre fejlene og få dem rettet.
Held og lykke med projektet 😊 Venlig hilsen Claus Redigeret af ClausBP - 24-September-2024 kl. 06:59 |
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået at vide, at det kan være en film-melodi eller fra en TV-serie, og det ER fra 70'erne eller 80'erne, hvis det kan hjælpe noget.
Redigeret af mnielsen - 25-September-2024 kl. 16:04 |
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af mnielsen - 28-September-2024 kl. 08:44 |
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Mit eget elendige klaverspil:
|
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 264 |
Funktioner
Tak(1)
|
Har lige Shazam'et det og ingen resultat.
|
|
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 705+200 ahorn
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Kender du nogle personer på ca. 50 år, eller 60, deromkring, vil du så også prøve at plage dem, med mit elendige klaverspil?
|
|
|
ClausBP
Funktioner
Tak(1)
|
Fint klaverspil - men jeg genkender den ikke.
Det gjorde SoundHound desværre heller ikke ... |
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 264 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøvede både linket fra Claus BP og Nielsens klaverspil.
Jeg ved ikke hvor god Shazam app'en er, men det er første gang jeg oplever, den giver fortabt. Jeg er ikke musiker, men det lyder ikke som pop IMO. Tror der skal trylles lidt med fremførelsen.
|
|
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 705+200 ahorn
|
|
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |