|
Titel på instrumental melodi... [LØST] |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan slet ikke ramme tonerne ved at nynne. Det duer ikke. HAR prøvet.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Online Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke instrumental og sikkert/bestemt ikke det nummer du leder efter, men et fedt nummer med orgel 😁 https://youtu.be/CJxpKlTID2Q?si=JLGYLs5RyuFEjQZj
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Slet, slet ikke den melodi... Desværre. Kender du nogle 50 - 60 årige personer, så må du gerne gå til side 2 i denne tråd, og lade dem høre mit forsøg på at spille melodien...
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Time is Tight: https://www.youtube.com/watch?v=50xx1_CbJTI Det er en film-melodi - fra en film, som hedder Uptight, fra 1968.
Fik hjælpen fra Facebook, Tangentspilleren Ulrik Lindgren Tak til Claus BP for alle forsøgene med at grave den frem!!
Redigeret af mnielsen - 14-Oktober-2024 kl. 16:00 |
||
||
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 341 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Selv tak!!!
Skønt at det lykkedes 😊 Redigeret af ClausBP - 14-Oktober-2024 kl. 16:11 |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og hvilken lettelse... Nu blev der plads til lidt mere, i min gamle hukommelse...
|
||
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ha ha, nå det var den. Jeg har selv singlen, som jeg købte i 1969. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kunne da bare have foreslået den...
|
||
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var altså ikke nemt at høre på dit elendige klaverspil
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8595 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, så det var Booker T.
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja. Prøv at tænk... At gå med sådan en melodi i hovedet i så mange år uden at kunne støve den op. Og hvilken lettelse, da det blev løst... Når man har glemt både titel og hvem der havde lavet den... Da ham tangentspilleren Ulrik Lindgren på Facebook, nævnte Time is Tight, kunne jeg da godt huske den titel!!! Men nu glemmes den ikke igen - titel, hvem der har lavet den, samt film-titel er nu skrevet på den håndskrevne nodeside. Så nu glemmes DEN ikke mere. På det beskyttede værksted, var der også nogle få af lederne, som genkendte den, da jeg prøvede at spille den på klaveret der.. Forøvrigt, så har jeg også smidt en anden melodi af Booker T and the MG's i Facebook-gruppen Musik Vi kan li'. Den er offentlig, så du behøver ikke at være medlem for at se indholdet i gruppen. Vil lige prøve at finde lidt mere...
Redigeret af mnielsen - 18-Oktober-2024 kl. 18:46 |
||
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |