recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Titelmelodi fra realityprogram på DR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Titelmelodi fra realityprogram på DR

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SiHe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2025
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SiHe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Titelmelodi fra realityprogram på DR
    Sendt: 17-November-2025 kl. 15:29
Jeg søger et nummer, der har været brugt som titelmelodi på et DR-program, som jeg så i 2023. Programmet handlede vist om forhold, men om det var dating eller eksisterende forhold (i krise), kan jeg ikke huske. Det var en mandlig og en kvindelig sanger, der sang og rappede. Det var vist omkvædet, der blev brugt. Jeg fandt nummeret på YouTube ved at søge på teksten, men jeg har glemt, hvad det hedder i mellemtiden.

Det eneste, jeg kan huske af teksten, er noget i retning af 

"Du skærer mig med dine ord", men det kunne også være "binder" eller et andet udsagnsord.

Jeg håber, nogen kan hjælpe, selvom det ikke er meget at gå efter. Jeg har ikke kunnet Google mig frem til den siden.

På forhånd tak 😊
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6524
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2025 kl. 22:20
er det den her ?

Titelmelodien er “Dræber mig langsomt” – en dansk R&B/hiphop-duet fremført af rapperen KÅ (Kailash) sammen med sangerinden Lærke Emilie . Sangen, hvis omkvæd inkluderer linjer om at blive såret af sin partners ord (heraf tekststykket “Du skærer mig med dine ord” brugt som titelmelodi), er kendetegnet ved en blanding af melodisk vokal og rap-vers. (“Dræber mig langsomt” blev først udgivet som single i 2025, efter at være blevet kendt som titelmelodi.) Du kan høre sangen på fx YouTube: “Dræber mig langsomt – KÅ & Lærke Emilie”.

LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2025 kl. 22:25
Eller Når du kigger på mig med BENAL og Clara Sofie?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40866
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2025 kl. 23:57
Dræber mig langsomt – KÅ & Lærke Emilie. Findes også på You See musik.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
SiHe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SiHe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2025 kl. 16:09
Det er desværre ikke den, men et godt bud.
Til top
SiHe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SiHe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2025 kl. 16:12
Det er desværre heller ikke den. Videoen var ikke animeret.
Til top
yahooboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-September-2017
Sted: -
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yahooboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2025 kl. 18:16
Mindst ondt - Malte Ebert & Svea S brugt til paradise 2023
Til top
SiHe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SiHe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2025 kl. 15:40
Det er desværre heller ikke den :-/ 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu