|
Tivoli Ipal + Apple TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Freya ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2012 kl. 20:01 |
Hejsa ![]() Jeg overvejer at investere i en Apple TV for bl.a. at kunne udnytte Netflix. Derudover vil jeg gerne kunne overføre musik fra min MacBook til min Tivoli Ipal. Dette vil dog kræve, at der skal skabes en forbindelse mellem Ipal'en og Apple TV. Nogen der har en idé om, hvordan dette nemmest gøres? Der er i Ipal'en minijack som indgang. Glæder mig til at høre jeres forslag
![]() |
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Apple TV har kun optisk udgang.
Hvad med et mini jack kabel imellem din MacBook og Tivoli Ipal ?
|
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
|
Freya ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Sodaha :-)
Det ved jeg - og måske er det lidt dér, problemet ligger :-) Det vil skabe lidt indretnings-problemer, hvis Ipal'en hele tiden skal stå ved siden af min MacBook - derfor vil jeg gerne finde en løsning, så jeg kunne afspille musik via Ipal og Apple Tv :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |