|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() Sendt: 16-Januar-2007 kl. 16:35 |
Mit asus A8N-VM CSM kort volder lidt problemer.
Jeg kan ikke få den til at starte op selv ved en optagelse. Hvordan gør jeg det? Når jeg lukker ned i standby, starter min pc altid op ca kl 9 om morgenen. Og det er ikke fordi den skal optage noget. Det kan jeg som sagt ikke få den til. Hvordan får jeg den til at tænde via MCE fjernbetjening? |
|
![]() |
|
-Mabz- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Hej, Nu kender jeg ikke det omtalte bundkort, men jeg havde et lignende problem med MCE hvor jeg ikke kunne tænde den med fjernbetjeningen når den var i standby. Det der løste det for mig var et fikst program der hedder MCE Standby Tool : http://www.xs4all.nl/~hveijk/mst/indexe.htm Du kan se om det hjælper dig. God fornøjelse |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |