recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tænd sluk tv automatisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tænd sluk tv automatisk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tænd sluk tv automatisk
    Sendt: 09-November-2014 kl. 20:37
Er det muligt via netværk at lave noget tænd sluk af tv som med et tænd sluk ur.
Jeg har harmony smart så i princippet burde det være muligt, men om der findes en app til det er så noget andet.
Jeg ville bruge det til preventivt tyverisikring når man ikke var hjemme at tvet tændte og slukkede på bestemte tidspunkter
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 20:45

Hvorfor nu det, når det er muligt at få en TV simulator for ganske få penge.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 21:33
En billig multi remote kan sikkert klare opgaven.   Brugte en for et par år tilbage som tænte og slukkede en info skærm.

Navnet husker jeg ikke.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvorfor nu det, når det er muligt at få en TV simulator for ganske få penge.

ok har lige googled en sådan ting. Meget sjov gadget. Det kunne da være en mulighed. 
Problemet med en sådan er vel lidt at ser man det er en simulator.. så er man jo lidt "opdaget"
Ville dog helst gøre det rigtigt hvis det er muligt?
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

En billig multi remote kan sikkert klare opgaven.   Brugte en for et par år tilbage som tænte og slukkede en info skærm.

Navnet husker jeg ikke.

som sagt har jeg allerede en harmony smart multicontrol
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 08:55
Men hvis din harmony kan hvorfor bruger du så ikke den ?
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 10:48

Men hvis din harmony kan hvorfor bruger du så ikke den ?

det er dig der siger en multi remote kan Smile

siger bare jeg har én. så kunne du måske fortælle mig hvordan det skal sættes op?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 11:01
Ok så er jeg med. Harmony smart duer ikke til opgaven.   Men der findes en som kunne klare opgaven. Den skal ikke afløse din harmony.   Men bare ligge og styre tv når du ikke er hjemme.   Tror faktisk jeg stadig her en liggende.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 11:12

Ok så er jeg med. Harmony smart duer ikke til opgaven.   Men der findes en som kunne klare opgaven. Den skal ikke afløse din harmony.   Men bare ligge og styre tv når du ikke er hjemme.   Tror faktisk jeg stadig her en liggende.

ok høre jeg gerne om
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu