|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JB:-) ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 15-Juli-2005 kl. 00:16 |
Hej på den anden side Så er turen kommet til at få lavet en HTPC til maskinparken, men jeg har nogle tvivler angående kabinet, PSU og fjernbetjening. Operativsystemet jeg har planer om at bruge er ’MCE Det jeg gerne vil have er et system, hvor jeg kan tænde HTPC’en fra fjernbetjeningen og hvor jeg kan bruge et ATX bundkort (har et liggende med en P4 2,6Mhz). Det letteste alternativ vil jo være. At bruge et setup fra samme producent således som SHG forslår med Uneed http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810765 med PSU og fjernbetjening kan jo ikke være lettere. Tænkte dog evt at bruge en anden fjernbetjening og er det virkeligt nødvendigt, at bruge en speciel PSU? Hvis du har nogle helt andre ideer hører jeg meget gerne disse :-) OBS Mit motto er ’Skal ses, men ikke høres’. Håber der er en af de herrer (hvis der er nogle damer tilstede skal de endelig ikke holde sig tilbage :-) ) som kan komme med nogle forslag. |
|
Fading out... JB:-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |