recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tænde Pana plasma efter lyn?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tænde Pana plasma efter lyn?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tænde Pana plasma efter lyn?
    Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:00
Har haft lynnedslag hvor strømmen har været afbrudt. Alt andet i huset virker, men kan simpelthen ikke få tændt det tv.
 
Drejer sig om et Panasonic TX-P50XT50Y. Kvart år gammelt.
 
Er der en speciel sikring der slår fra et sted eller skal det på værksted?
 
 
På forhånd tak
 
Mvh Emil
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:33
Har du prøvet, at tage tv'et helt fra strøm og vente i ca 10 min. Der er f.eks også indbygget elektronisk sikring mod for høj luft fugtighed. Denne del har jeg selv været ude for. Man kunne tænde for det, men efter et halvt min, slukkede det og st. by lampen blinkede et øjeblik.
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:46
Nej prøver at lade det stå helt uden strøm et stykke tid og håber det hjælper.
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 14:13
Så der tv igen....Smile tak for hjælpen
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 17:01
Jamen, ded var da bår' dæjli't. Super lækkert. Og selv tak.   
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
hypno Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Juni-2013
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hypno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 07:08


Redigeret af hypno - 17-Juni-2013 kl. 07:11
Til top
LoboDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-September-2014
Sted: Aarhus,Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LoboDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 07:17
Hej gutter :-)

Har nøjagtig samme problem, bare efter et strøm afbrud, men jeg kan bare ikke på nogen måde få gang i tv. Har enda prøvet at skifte strøm kabel og stikkontakt - men ingen held, så hvis nogen har en ide om hvad jeg kan gøre eller hvor der sider en intern sikring - så sig endelig til
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu