|
Tænk som en hacker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2012 kl. 22:18 |
Er blevet introduceret til denne side, som jeg syntes er meget underholdende. Hvor langt kan du komme
![]() |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kun til og med nr 10...
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Til og med nummer 18
|
|
![]() |
|
brixis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Status: Offline Point: 78 |
nåde til eLlEvE.
men kigger nok lidt på det igen på et tidspunk ;)
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Nej nej nej.... De stjæler så forbandet meget tid!
Note to self: Stay away - you can do it! /ask |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Det er ikke hacking... Okay, jeg er ikke nået så langt endnu, det kan være det kommer. Men det er da meget sjovt tidsfordriv, lige som notrpor.
Der er en side et sted, kan ikke huske adressen, hvor det er samme princip som dette og notpron, hvor man faktisk kommer ud i noget der ligner hacking.
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
Klarede 18'eren, men strandede på 19'eren. Fandt dog en forklaring på metoden til at knække 19'eren da jeg googlede på hvad pokker en ojuufo var, men motivationen døde da det ikke længere var mig selv der havde hittet ud af det.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Præcist det samme som skete for mig..
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Nå, kom til 22, men nu begynder jeg at bruge for megen tid :-)
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Ja, så gik der tid alligevel - sidder lidt fast ved 32....
/ask |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |