|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
uroed ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 13:07 |
Jeg overvejer at købe en brugt Mac mini, men ønsker samtidig at beholde min gamle PC, og mit spørgsmål er nu. Findes der en måde så jeg kan bruge min nuværende skærm sammen med både min PC'er samt en MAC uden at skulle skifte stik hver gang? Redigeret af uroed - 26-Oktober-2007 kl. 13:15 |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Ja, jeg har en switchbox, så man tilslutte en skærm, mus og tastatur til to computere og skifte mellem dem, ved en enkelt klik på den lille boks. Jeg bruger den ikke længere så du, kan evt. købe min? Den minder meget om denne: http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2006211&l okation= ... kan afhentes i Viby J (Århus) Redigeret af Sandal - 26-Oktober-2007 kl. 13:16 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Jeg bruger en d-link. Jeg har 2 computere, 1 skærm , 1 keyboard og en mus. |
|
![]() |
|
Tullan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
i min skærm er der 2 stik så jeg kan har 2 skærme sat til |
|
ey !
|
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
PÅ min Dell og Mit Samsung er der Tullan som skriver to indgange. På mine skærme er det en analog (VGA) og en digital (DVI). Det virker helt problemløst at skifte mellem de 2 forskellige signaler. Vga giver måske i teorien et lidt dårligere billede, men det er ikke noget jeg har lagt mærke til. En switch som Sandals er dog meget handi så du ikke skal rode med dobbelt mus/tastatur. Var der ikke nogle switchboxe der havde problemer med høje opløsninger? nå ja det kan vel bare prøves! Redigeret af Fimpe - 01-November-2007 kl. 08:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |