|
To routere fra Yousee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DLG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-September-2015 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2017 kl. 04:46 |
Hey folkens... et måske lidt underligt spørgsmål
Jeg har en gammel router (CG3000) fra Yousee der hoster og hakker når den skal sende wifi rundt i hytten. Min ven har af ukendte årsager modtaget to routere fra Yousee (C6250) - så var det jo jeg tænkte at jeg lige låner den ene ![]() på forhånd tak ![]() /DLG Redigeret af DLG - 10-Januar-2017 kl. 04:53 |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved ikke om den er låst på mac-adressen. Men Yousee skifter din gamle CG3000 uden beregning. Det er bare at ringe - og vente til du kommer i gennem
![]() |
|
miri
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
så vidt jeg ved har de adgang til kassen hos Yousee for at kunne lave remote opdateringer, fejlsøgninger og deslige, så det vil nok være en god ide som miri siger - ring til yousee og få en ny boks selv.
|
|
![]() |
|
DLG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-September-2015 Status: Offline Point: 35 |
tak gutter - ja det må være måden at gøre det på så
![]() |
|
![]() |
|
T-e-X ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
DLG send mig din adresse i en PM så fixer jeg det.
|
|
![]() |
|
satbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
du kan uden problemer for den en router de er ikke reg. på nogen måde.
routeren eller cabelmodem som det jo hedder bliver forst reg. når du tilknytter dit kundenummer til det. det svare til vis en tekniker henter et i bilen og giver dig, så ingen problemer der. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Det er korrekt som Satbox skriver.
Hvis man logger ind på YouSee kabel tv nettet fra en ukendt router, så vil den spørge efter dit kundenummer på en login side, første gang man skal på en hjemmeside. Men din kammerat kan risikere at skulle sende 2 stk routere tilbage hvis han fraflytter
![]() Redigeret af Cyberguyen - 11-Januar-2017 kl. 16:39 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |