recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Told fra "sekundær"-sælger hos amazon UK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTold fra "sekundær"-sælger hos amazon UK?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
LGR01 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 546
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af jackyl jackyl skrev:

Har haft bestilt en cd fra sekundær sælger på amazon, den ville blive sendt fra UK stod der, prisen var 6,15 pund og med forsendelse 7,94.

Det viste sig at pakken blev sendt fra Singapore og der stod på den at den havde en værdi på 10 pund som jo lige er over 80kr. posten have haft pakken åbnet ku jeg se, risikere jeg nu at få opkrævning af told-moms.

PostDanmark plejer altid at opkræve told ved modtagelse så jeg tror ikke du får en ekstra regning. Har en gang fået det, men da var der med pakken en toldseddel med toldafgift og postbudet havde bare ikke husket at kræve det. Hvad jeg ved skal nu alle forsendelser med toldafgift hentes på posthuset.
Leif

Redigeret af LGR01 - 19-Januar-2009 kl. 11:26
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 14:55
Ok, jamen så regner jeg med jeg slipper for at bøvle med dem, bare ærgeligt man ikke kan bruge det til så meget når de skriver hvor de sender fra.
allan

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu