|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
|
Jeg har da også købt en masse brasilianske film og serier på DVD. Men da jeg ved hvad det koster i told, moms og gebyr kan jeg ikke klage når jeg skal betale. Jeg bliver i stedet glad når det nogen gang ikke bliver fortoldet.
Leif |
||
![]() |
||
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
Touche |
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() |
|
Selvfølgelig er der det. Bliver man taget i kontrollen så er det bar´ betal. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() |
|
ikke så længe du holder dig under den grænse hvor du ikke skal betale moms. Mener det er 1300kr. man må have med hjem for på en ferie (udover sprut og tobak). De gange jeg har været uden for EU og gået igennem den rigtige side af tolden i lufthavnen (kommer fra et ikke EU land) har der ikke været en tolder i miles omkreds, lidt mærkeligt egentlig |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |