Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8683
|
Sendt: 05-Februar-2009 kl. 08:25 |
Bridge skrev:
Ah sikker på at det er USA ? Priserne står jo i Euro. |
Ja, det er hovedsageligt amerikanske udgaver de sælger, og som du kan læse ovenover, så sendes de fra USA til en af deres distributører rundt omkring i Europa, som så sender filmen videre til dig.
Derfor tager det lidt længere tid end hvis de blev sendt direkte.
|
 |
ashdk
Guld medlem
Oprettet: 10-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 688
|
Sendt: 05-Februar-2009 kl. 08:42 |
flemming larsen skrev:
De har kun svenske kroner ikke danske. |
Da kun en fordel med den gode svenske kurs 
|
 |
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8683
|
Sendt: 05-Februar-2009 kl. 08:44 |
De har de desværre taget højde for i priserne
|
 |
ashdk
Guld medlem
Oprettet: 10-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 688
|
Sendt: 05-Februar-2009 kl. 10:06 |
lunddal skrev:
De har de desværre taget højde for i priserne  |
Tja, dog stadig billigere end f.eks Laserdisken
|
 |
slettet.18124
--
Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
|
Sendt: 05-Februar-2009 kl. 10:25 |
Jeg har bestilt en vare hos dem, men efter 12 dage, havde de stadig ikke fået den på lager, selvom der står 0-3 dage, så orderen er blevet annulleret, gad ikke vente mere, den er stadig ikke kommet på lager.
Så skal man bestille noget derfra vil jeg råde til kun at vælge det de har på lager, for ellers kan det tage meget langt tid at få varen.
De trækker straks pengene på en kort, har skrevet til dem hvorfor, fik svaret, at de trækker dem ved køb, så hvis man skal vente 1 mdr. på sine film, er det surt de trækker beløbet straks, syntes det er ret dårlig service 
Fremover køber jeg kun varer de har på lager, det er en butik man skal have tålmodighed med, tingene man bestiller kommer ikke om et par dage.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
|
Sendt: 05-Februar-2009 kl. 11:07 |
Jeg har lige fået 2 film fra dem i dag. De er sendt i fredags og så fremme torsdag, det er en af de hurtigere.
Men de 2 film forudbestilte jeg den 6-1 og de trak da også penge, men ind imellem må man tage chancen.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8683
|
Sendt: 05-Februar-2009 kl. 11:32 |
ashdk skrev:
lunddal skrev:
De har de desværre taget højde for i priserne  |
Tja, dog stadig billigere end f.eks Laserdisken |
Det jeg mente var at om du vælger Euro eller svenske kroner gør ingen forskel.
|
 |
SofusC
Junior bruger
Oprettet: 06-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
|
Sendt: 05-Februar-2009 kl. 12:38 |
Kan kun anbefale Axelmusic.com på det varmeste ... og nej jeg arbejder ikke hos Axelmusic.
De har en suveræn kundeservice. Prøv at følg med på din ordreside, så kan du hele tiden se hvad der sker med de bestillinger, som de endnu ikke har fået hjem.
Jeg har heller aldrig haft problemer med at returnere en bestilling, f.eks. da det viste sig at Ratatouille viste sig at være låst til region A.
Jeg har endda prøvet at få en email om at de havde indsat ca. $6 på min konto hos dem, fordi en af de blu-rays jeg havde bestilt var faldet i pris i mellemtiden. Det imponerende var, at det var en ordre som jeg allerede havde modtaget.
Jeg vil også gerne anbefale andre, når I har modtaget en bestilling fra Axelmusic.com, at gå ind på jeres ordreside hvor man kan angive at ordren er modtaget samt hvilken postleverandør der stod for leveringen. Det skulle, ifølge dem, forbedre leveringstiden fremover, da de så mere optimalt kan vælge postleverandør.
|
Sony KD-49XE9005-BAEP Netflix/HBO/Disney+/Plex UHD Blu-ray PS4
|
 |
slettet.18124
--
Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
|
Sendt: 08-Februar-2009 kl. 12:53 |
Den jeg har afbestilt har de ikke fået endnu efter 16 dages venten, samt de har endnu ikke betalt mine penge tilbage.
Jo, jeg kan godt forstå du klart anbefaler dem.
|
 |
SofusC
Junior bruger
Oprettet: 06-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
|
Sendt: 08-Februar-2009 kl. 14:32 |
Jan.Larsen skrev:
Den jeg har afbestilt har de ikke fået endnu efter 16 dages venten, samt de har endnu ikke betalt mine penge tilbage.
Jo, jeg kan godt forstå du klart anbefaler dem. |
De skriver på deres website at det tager 3-5 forretningsdage før pengene er tilbage på kontoen. Så lidt hurtig hovedregning fra de 12 dage fra du aflyser ordren til de 16 dage du nu har ventet, og givet at det i dag er søndag, kunne tyde på at du er noget utålmodig.
Nu skal jeg jo ikke forsvare AxelMusic.com. Så hvis man får en dårlig kundeservice, skal man selvfølgelig brokke sig til dem. Jeg kan kun sige at jeg altid kun har fået rigtig god service.
Ud fra din tidligere post i denne tråd, lyder det som om du kun har foretaget denne ene bestilling hos Axelmusic.com, så det er rigtig flot at du kan råde andre til kun at bestille varer der er på lager, givet din enorme erfaring med butikken.
Jeg vil omvendt gerne anbefale at bestille titler før de bliver frigivet. Jeg modtager ofte titlerne før de er kommet i butikkerne i USA. Og det er på trods af at det ofte tager over en uge at få den igennem posten. Man skal selvfølgelig lige passe på med Blu-ray, hvis det viser sig at være en disc der ikke er erklæret regionsfri.
Jeg vil give dig ret i at deres formulering af hvorfor de hæver beløbet på kreditkortet med det samme er noget tynd. Også deres formulering på websitet efterlader meget tilbage at blive forklaret: "Due to our high speed processing and shipping of orders please note that your credit card will be charged immediately when ordering from AxelMusic.com."
Jeg var også kunde dengang de ændrede denne praksis. Før blev ens ordre opdelt, så hver titel blev betalt med hver sin PBS-transaktion, så de kan sende hver titel hver for sig, så man ikke skal vente på at hele ordren kommer på lager, og sikkert også for at få dem nemmere igennem tolden. Det blev så for dyrt, da PBS charger pr. transaktion og DIBS tager også et ekstra gebyr på kr. 1,50 pr. transaktion. Så det er for at spare disse unødvendige ekstra udgifter. Men man kunne selvfølgelig argumentere for at de stadig burde vente med at hæve pengene, når man kun har bestilt én titel.
|
Sony KD-49XE9005-BAEP Netflix/HBO/Disney+/Plex UHD Blu-ray PS4
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
|
Sendt: 08-Februar-2009 kl. 14:50 |
Jeg har fået derfra 6-8 gange og der er gået fra 6- 21 dage, så det kan godt tage sin tid. Men man får filmene før de kommer herhjemme og billigere.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
slettet.18124
--
Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
|
Sendt: 08-Februar-2009 kl. 15:54 |
SofusC skrev:
De skriver på deres website at det tager 3-5 forretningsdage før pengene er tilbage på kontoen. Så lidt hurtig hovedregning fra de 12 dage fra du aflyser ordren til de 16 dage du nu har ventet, og givet at det i dag er søndag, kunne tyde på at du er noget utålmodig.
Nu skal jeg jo ikke forsvare AxelMusic.com. Så hvis man får en dårlig kundeservice, skal man selvfølgelig brokke sig til dem. Jeg kan kun sige at jeg altid kun har fået rigtig god service.
Ud fra din tidligere post i denne tråd, lyder det som om du kun har foretaget denne ene bestilling hos Axelmusic.com, så det er rigtig flot at du kan råde andre til kun at bestille varer der er på lager, givet din enorme erfaring med butikken.
Jeg vil omvendt gerne anbefale at bestille titler før de bliver frigivet. Jeg modtager ofte titlerne før de er kommet i butikkerne i USA. Og det er på trods af at det ofte tager over en uge at få den igennem posten. Man skal selvfølgelig lige passe på med Blu-ray, hvis det viser sig at være en disc der ikke er erklæret regionsfri.
Jeg vil give dig ret i at deres formulering af hvorfor de hæver beløbet på kreditkortet med det samme er noget tynd. Også deres formulering på websitet efterlader meget tilbage at blive forklaret: "Due to our high speed processing and shipping of orders please note that your credit card will be charged immediately when ordering from AxelMusic.com."
Jeg var også kunde dengang de ændrede denne praksis. Før blev ens ordre opdelt, så hver titel blev betalt med hver sin PBS-transaktion, så de kan sende hver titel hver for sig, så man ikke skal vente på at hele ordren kommer på lager, og sikkert også for at få dem nemmere igennem tolden. Det blev så for dyrt, da PBS charger pr. transaktion og DIBS tager også et ekstra gebyr på kr. 1,50 pr. transaktion. Så det er for at spare disse unødvendige ekstra udgifter. Men man kunne selvfølgelig argumentere for at de stadig burde vente med at hæve pengene, når man kun har bestilt én titel. |
Ikke ligefrem den bedste reklame for nye kunder/bestillinger, denne oplevelse gør at de ikke står først i køen når der skal bestilles film, så på det grundlag kan jeg sagtens fraråde at købe der.
Ang. betaling gik der kun et par dage, d.v.s de har trukket dem straks, hvorfor er det så svært at få dem leveret tilbage, ja jeg er utålmodig, især når jeg har penge ude at flyve, og da de er hurtig til at trække dem, vil det også være skønt, at få sendt dem retur ligeså hurtig. Det er ikke et smart signal at sende, nu ved jeg hvor besværlig det er når de først har trukket beløbet.
Nu har jeg været medlem i mange år der, og jeg har da bestilt et par ting hos dem, også hos axelmusic.dk. Men meget er det ikke blevet til i den butik.
Service er en sjov ting, det får nogle til at komme igen, og andre til at blive væk.
Redigeret af Jan.Larsen - 08-Februar-2009 kl. 15:57
|
 |