|
Told på varer fra uk |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2021 kl. 21:10 |
Hejsa min mor overvejer at købe en garmin g80 (golf gps) i England på en webshop - da den er 1.000kr billigere end i dk - men tror den er produceret i Taiwan og da den nok koster omkring 2500- kommer der så ikke 25 procent moms oven i hatten ?
Vil i ikke tro det ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Jespus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Here we go again. Moms + toldgebyr + et gebyr når det ikke er engelsk produceret. |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
sorry. Havde ikke set den var debatteret mange gange før
|
|
|
|
![]() |
|
Jespus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 273 |
Det okay. Det er blevet bøvlet og dyrt, at handle online med UK efter brexit. Der er noget med amazon, men der er jeg dig svar skyldig.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
Måske lige så billig i Tyskland, Alternate eller Amazon.de.
Redigeret af Munch - 05-December-2021 kl. 21:41 |
|
Fed bio med 65 Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
kan ikke finde den på de to sider :(
Det er denne her
|
|
|
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 235 |
nogle af de engelske webshops betaler moms og told, check med dem, og check så også lige trust pilot.
Det er ikke udsædvanligt at spare +40% på golfudstyr i UK, grunden til det er at priserne på golfudstyr er hårdt kontrolleret af leverandørene i DK 2.500 lyder billigt, fandt den her hos en seriøs forhandler, til kr. 3.000: https://www.snaintongolf.co.uk/golf-accessories/accessories-by-type/gps-and-rangefinders?manufacturer=21696 EU SHIPPING UPDATE: The relationship between the UK and the EU has changed but we haven't!! You pay the price on our website and we do the rest. We pay your duties and VAT in your country for you, to make the delivery of your parcel as easy as it was before. Men måske du kan handler dig ned i nærheden af det beløb i DK |
|
![]() |
|
hej igen.
Det firma jeg fandt skriver således i et svar til mig We cover all the import costs so you do not need to pay anything extra on the order. If you would like me to process an order for you with this guarantee then please do not hesitate to contact me. Best regards, Det var så 2900 |
|
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Det er jo så ikke helt korrekt, der er da masser af forhandlere som sørger for moms/told betalingen gebyrfrit. |
|
![]() |
|
Kender det kun fra henkoldsvis told og skats egen hjemmeside og så den skinbarlige sandhed, da jeg købte lidt fra en udmærket butik, som havde det jeg lige manglede. Men hvis du har anden erfaring og viden derom, så del den endelig med os andre. Det sker til stadighed, at jeg fravælger køb fra UK pga. af de ekstra omk.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Told og Skat er nedlagt for mere end 16 år siden ![]() Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Der er nævnt to eksempler alene i denne tråd. Det er jo ikke, at der ikke er moms og evt. told på varen, men at forhandlere håndterer det og evt. betaler det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |