|
tomb raider blu ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2013 kl. 23:15 |
hejsa
er der nogle som har den første tomb raider på blu ray fra England med danske undertekster, som kan fortælle om billede er forbedret i forhold til den and blu ray unden danske undertekster |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har den med DK tekst. Om den er bedre, end første udgivelsen, skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke har den. Men jeg kan sige, at den har et, for mig godt billede.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
Det er egentlig underligt, at de film ikke er ude på BD i Skandinavien.
Den anden dag slog jeg også Silent Hill filmene op, og sør'me om de heller ikke kan fås på BD herhjemme (altså udover den engelske version uden danske tekster). |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er treeren ude på BD?
http://www.themoviedb.org/movie/18911-tomb-raider-ascension |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
Det er jo sådan en hjemmestrikket film...
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja den ser mystisk ud, og uden Angelina Jolie :-( |
|
![]() |
|
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
ok takker for hjælpen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |