recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tomb raider blu ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tomb raider blu ray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tomb raider blu ray
    Sendt: 01-September-2013 kl. 23:15
hejsa

er der nogle som har den første tomb raider på blu ray fra England med danske undertekster, som kan fortælle om billede er forbedret i forhold til den and blu ray unden danske undertekster
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 10:19
Jeg har den med DK tekst. Om den er bedre, end første udgivelsen, skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke har den. Men jeg kan sige, at den har et, for mig godt billede.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 10:28
Det er egentlig underligt, at de film ikke er ude på BD i Skandinavien.

Den anden dag slog jeg også Silent Hill filmene op, og sør'me om de heller ikke kan fås på BD herhjemme (altså udover den engelske version uden danske tekster).
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 10:49
Er treeren ude på BD?
http://www.themoviedb.org/movie/18911-tomb-raider-ascension
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 10:59
Det er jo sådan en hjemmestrikket film...
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Det er egentlig underligt, at de film ikke er ude på BD i Skandinavien.

Den anden dag slog jeg også Silent Hill filmene op, og sør'me om de heller ikke kan fås på BD herhjemme (altså udover den engelske version uden danske tekster).
Den første blev faktisk udgivet i DK, men uden DK tekst. Der kom 3-4 film samtidigt blandt andet og Four Brothers.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Det er jo sådan en hjemmestrikket film...

Ja den ser mystisk ud, og uden Angelina Jolie :-(
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 14:24
ok takker for hjælpen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu