recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tomme CD/DVD kasetter ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tomme CD/DVD kasetter ??

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tomme CD/DVD kasetter ??
    Sendt: 28-April-2020 kl. 20:19
Jeg kommer meget snart til at mangle tomme CD/DVD kassetter til blu-ray skiver jeg brænder. Jeg har tidligere købt CD Jewel case hos Brinck/Elextra i Frederiksborggade i Kbh. men de har dem ikke mere. På nettet er der kun få der tilbyder det og de er urimeligt dyre.
Ved nogen hvor tomme kassetter bedst og billigst fås?

På forhånd tak
Morten



Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 20:41
du må nok hellere definere "urimeligt dyre" så vi har bare minimal viden om hvad du vil betale. - Staples, Lyreco og generelt mange IT forhandlere har sjovt nok stadig jewelcases eller lignende.
Men ellers kig efter mærker som HAMA eller Fellowes.

Jeg skal nok lade være med at komme med kommentaren "hvem f.... brænder skiver i dag?" ;-)
Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 20:53
Jeg har tjekket de steder; hos Lyrico skal man have et monsnr. og hos Stabels løb det op i ca 170 kr incl moms og transport - for 10 tomme plastickasetter. Det er min definition på urimeligt dyrt.


Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 20:55
Genbrugsbutik. De har vel gammelt slagermusik liggende i store mængder til billige penge som du bare kan bruge case'en fra.
Om ikke andet indleverede jeg da også mine ubrugte DVD cases til en genbrugsbutik for snart mange år siden
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 21:12
Så hos filmmarked.dk at de sælger 50 brugte film for 69,- ... det er måske en mulighed.

Frank
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 23:30
Hej Morten!
Du kan finde forskellige typer kassetter hos Nierle.
https://www.nierle.com/dk/gruppe/1910/Archiving_-_Storage.html
Men det bliver måske for dyrt, hvis du kun skal bruge 10 stk.
Jeg har tit handlet hos Nierle, og især købt skiver, og det er fungerer upåklageligt.
Hilsen fra C. Johansen.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2020 kl. 10:02
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2020 kl. 10:22
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2020 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Her er 10 stk til ca 32kr. Ikke særligt svært at finde på nettet.

Hej.

Og her et links til deres porto, som er ved køb for 0-500 Kr, er 89 KR. Og ved køb for over 500 Kr, Fragtfrit: 


Og det var KUN et click ekstra.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 29-April-2020 kl. 11:39
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2020 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Her er 10 stk til ca 32kr. Ikke særligt svært at finde på nettet.

Hej.

Og her et links til deres porto, som er ved køb for 0-500 Kr, er 89 KR. Og ved køb for over 500 Kr, Fragtfrit: 


Og det var KUN et click ekstra.

Hilsen Carsten.
Ha! Det er sg optrækkeri! Jeg har selv slimcases liggende, som koster 20kr for 10 stk købt i Aldi.
Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2020 kl. 20:01
Tak til alle for forslag. Prøvede flere af siderne og den eneste der ikke var brok med var Nierle hvor jeg har bestilt 50 stk. til 214 DKK. Venter spændt på hvornår de kommer i disse Covid-19 tider.

Morten


Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
mrjocs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2016
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrjocs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2020 kl. 22:38
mvh
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu