recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tommis Tv-stue
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tommis Tv-stue

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Du vil ikke montere dem i loft som indbygning alligevel måske?? Jeg har denne løsning og det virker bare. Lyder rigtig godt, og fed surround fornemmelse til alle slags film. Overvej det en ekstra gang da det også vil holde din flotte stue stilren modsat lidt rodet som du selv er inde på. Mvh. Fausing

Det var nøjagtigt det samme jeg også ville forslå.
Held og lykke med det :)
Til top
Supertommi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2012
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supertommi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 15:38
Jo, det har jeg også tænkt over  - mener også det er nævnt i første indlæg. Jeg var bare ikke 100% sikker på om det ville lyde ordentligt. 
Det ville også betyde at jeg kunne få dem mere ud til siderne end hvis de skal sidde i bagvæggen. Egentlig tror jeg også de er nemmere at montere uden at vide en klap om det.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Supertommi Supertommi skrev:

Jo, det har jeg også tænkt over  - mener også det er nævnt i første indlæg. Jeg var bare ikke 100% sikker på om det ville lyde ordentligt. 
Det ville også betyde at jeg kunne få dem mere ud til siderne end hvis de skal sidde i bagvæggen. Egentlig tror jeg også de er nemmere at montere uden at vide en klap om det.
Alt efter hvilke du vælger selvfølgelig er der forskel på monterings metoden. Men ens for alle er naturligvis at der skal være plads opad da de fleste (b&w) fylder omkring 10-13 cm i dybden.
Nu ville jeg ud fra min egen erfaring gå efter b&w da du i forvejen har cm8.
Kig evt på hifiklubbens tilbudstorvet. Der har de af og til demo modeller med en god besparelse. Fik fx mine for 2500 pr stk, mod nypris 3695. Smile
Mvh. Rasmus
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 16:01
De har fx nogen der befinder sig i Sønderborg. 817 hedder modellen. Den ville være super som baghøjtaler i dit setup. Den fylder dog lidt i forhold til de fleste andre da rammen under loft er vinklet lidt. Kan anbefale at handle med ham i Sønderborg da det var der jeg købte mine indbygningshøjtalere.
De er sat ned med 2400,- stk.

Redigeret af fausing - 18-Januar-2013 kl. 19:52
Min Hjemmebio
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supertommi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 17:32
Så er der bestilt en PV1D i hvid, men der har desværre været lidt problemer med dem, så de kan først leveres først i februar. 
Har haft den sorte på prøve hele weekenden, og den er helt ekstrem lækker.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 17:46

Så er der bestilt en PV1D i hvid, men der har desværre været lidt problemer med dem, så de kan først leveres først i februar. 
Den er super fed ja, tillykke med den. :)
Er du kommet videre i din plan mht baghøjtalere??
Mvh. Fausing
Min Hjemmebio
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supertommi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Den er super fed ja, tillykke med den. :)
Er du kommet videre i din plan mht baghøjtalere??
Mvh. Fausing

Tak. Den er virkelig imponerende.

Ja, planlægningen af det. Vi skal til Thailand midt i februar, så der skal ikke ske noget inden da. Jeg har snakket med en af mine kammerater om det, og han vil gerne hjælpe med montage og det hele. 
Det bliver lavet i loftet, da det også blive nemmest mht kableføring.
Jeg vil tage HiFiklubben med på råd, da jeg stoler på at de kan vælge de rigtig til min stue.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 18:40
Det lyder fornuftigt. Helt sikkert en god beslutning at placere dem i loftet.
Ja, så kan du få hørt lidt forskellige inden du bestemmer dig. Men overvej dem fra tilbudstorvet. 817'erne. De ville være super gode i dit setup.
Mvh. Fausing

Redigeret af fausing - 28-Januar-2013 kl. 19:21
Min Hjemmebio
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu