|
Tommis Tv-stue |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det var nøjagtigt det samme jeg også ville forslå. Held og lykke med det :)
|
||
![]() |
||
Supertommi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 73 |
|
Jo, det har jeg også tænkt over - mener også det er nævnt i første indlæg. Jeg var bare ikke 100% sikker på om det ville lyde ordentligt.
Det ville også betyde at jeg kunne få dem mere ud til siderne end hvis de skal sidde i bagvæggen. Egentlig tror jeg også de er nemmere at montere uden at vide en klap om det.
|
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Alt efter hvilke du vælger selvfølgelig er der forskel på monterings metoden. Men ens for alle er naturligvis at der skal være plads opad da de fleste (b&w) fylder omkring 10-13 cm i dybden. Nu ville jeg ud fra min egen erfaring gå efter b&w da du i forvejen har cm8. Kig evt på hifiklubbens tilbudstorvet. Der har de af og til demo modeller med en god besparelse. Fik fx mine for 2500 pr stk, mod nypris 3695. ![]() Mvh. Rasmus
|
||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
De har fx nogen der befinder sig i Sønderborg. 817 hedder modellen. Den ville være super som baghøjtaler i dit setup. Den fylder dog lidt i forhold til de fleste andre da rammen under loft er vinklet lidt. Kan anbefale at handle med ham i Sønderborg da det var der jeg købte mine indbygningshøjtalere.
De er sat ned med 2400,- stk.
Redigeret af fausing - 18-Januar-2013 kl. 19:52 |
||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
||
![]() |
||
Supertommi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 73 |
|
Så er der bestilt en PV1D i hvid, men der har desværre været lidt problemer med dem, så de kan først leveres først i februar.
Har haft den sorte på prøve hele weekenden, og den er helt ekstrem lækker.
|
||
![]() |
||
|
Den er super fed ja, tillykke med den. :) Er du kommet videre i din plan mht baghøjtalere?? Mvh. Fausing
|
||
Min Hjemmebio
||
![]() |
||
|
Tak. Den er virkelig imponerende. Ja, planlægningen af det. Vi skal til Thailand midt i februar, så der skal ikke ske noget inden da. Jeg har snakket med en af mine kammerater om det, og han vil gerne hjælpe med montage og det hele. Det bliver lavet i loftet, da det også blive nemmest mht kableføring. Jeg vil tage HiFiklubben med på råd, da jeg stoler på at de kan vælge de rigtig til min stue.
|
||
![]() |
||
|
Det lyder fornuftigt. Helt sikkert en god beslutning at placere dem i loftet.
Ja, så kan du få hørt lidt forskellige inden du bestemmer dig. Men overvej dem fra tilbudstorvet. 817'erne. De ville være super gode i dit setup. Mvh. Fausing
Redigeret af fausing - 28-Januar-2013 kl. 19:21 |
||
Min Hjemmebio
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |