recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TomTom vil ikke starte efter opdatering!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TomTom vil ikke starte efter opdatering!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Avenue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avenue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TomTom vil ikke starte efter opdatering!
    Sendt: 17-April-2013 kl. 23:21
Hejsa
 
Nogen, som kender til det problem at man ikke kan starte sin GPS efter den er blevet opdateret? Dette problem har jeg nu. GPS bliver ved med at stå på startbillede uden den går ind i menuen. Jeg har prøvet at genstarte, ominstallere mm. uden det har hjulpet en disse.
 
Nogen, som kender til lignende problem smat løsning på dette?
Til top
warcaos Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warcaos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 23:52
hmm.. mit bedste bud er nok at prøve at lave et soft reset ved at holde powerknappen inde i 15-20  sekunder... 
Til top
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jvks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 08:08
På min er der en meget lille reset knap ( brug en papirclips) til at genstarte.
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
Avenue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avenue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 09:46
Den er forsøgt reset de første 3-4 gange uden det overhovedet hjælper.
Nogen andre bud?
Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atdjei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 09:53
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu