|
Toner i iTunes? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.iringer.net/
Denne her er ret simpel. Koster ikke noget.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Ja, det er den jeg bruger.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Den kan jo også lave beskedtoner.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Nååh skal man så vælge et andet format (Text tone CAF)???? Ih hvor er det iPhone fis besværligt. Men det er måske ikke kun iPhone der kræver specielle formater? Jeg skal aldrig have en smartphone - det kan jeg ikke se fidusen i.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
De er nu ikke så besværlige, når man lige er lidt inde i det.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hvorfor kan de CAF filer ikke trækkes og slippes over i iTunes "Toner"??
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Det skal jeg ikke kunne sige. Har ikke haft brug for det.
Redigeret af flemming larsen - 10-Februar-2012 kl. 19:56 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Allright - kiggede lidt i iRinger programmet, da jeg synes at kunne huske der var en mulighed for også at eksportere til iTunes. Det er der og man kan også eksportere til iPhone. MEN, det kan man ikke med beskedtoner..... Jeg prøvede at sende direkte til iPhone, men det kan man heller ikke.
![]() ![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
kkirckhoff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Der bruges det samme filformat til beskedtoner. Jeg kan vælge alle* de ringetoner jeg selv har lagt ind som beskedtoner.
* Så længe de er under 30 sekunder lange. Redigeret af kkirckhoff - 10-Februar-2012 kl. 19:49 |
|
![]() |
|
Dvs. at fordi mine filer er 30 sekunder, så virker de ikke som beskedtoner? Men hvis de er 29 sekunder, så vil de virke? Det er da værd at teste...
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
kkirckhoff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Det virker i hvert fald for mig. Den længste ringetone min telefon viser mig under beskedtoner er vist 26 sekunder lang.
Redigeret af kkirckhoff - 10-Februar-2012 kl. 20:55 |
|
![]() |
|
Fuldstændigt korrekt. Når m4r filerne i "toner" i iTunes vises som 30 sekunder lange figurerer de íkke under beskedtoner på telefonen. Men hvis de i iTunes vises som 29 sekunder lange, kan de også findes under beskedtoner på telefonen.
Tusind tak for tippet!
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |