|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Vi kunne ikke være mere enige, spørgsmålet er bare om den originale er bedst eller om det er redux. Redigeret af Mr. Pioneer - 12-April-2009 kl. 21:39 |
||
![]() |
||
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
|
@Mr. Pioneer OK vi skrev samtidig redux er IMO bedst. Længere,. Endnu mere surrealistisk. Flere groteske scener. MVH @lex Redigeret af @lex - 12-April-2009 kl. 21:53 |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
I ikke prioteret rækkefølge for det er umuligt
![]() Das Boot: Afsindig spændene ubådsfilm og for en gang sin skyld med tysk vinkel. Intet nyt fra vestfronten: Også med tysk vinkel. Full Metal Jacket: Rigtig god Vietnam film, bedre end Platoon imo. Kellys Helte: Ikke en film der vinder filmpriser men ganske underholden. Ørneborgen: Det samme som Kellys Helte The longest day: Glæder mig helt vild til at se BD versionen. Navarones Kanoner: Klassiker. Casualties of War: Michael J Fox i en af hans bedste roller. A Bridge to far: Som Navarone en klassisker. Patton: Endnu en klassiker. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|
The Pianist Den har I glemt gutter. Den skal bare ses, det er en super god film. Kan også fås på Blu-ray.
Braveheart Super god klassiker. Desværre er den ikke på Blu-ray endnu, men der går rygter om den skulle komme her til sommer. Redigeret af Tech2009 - 12-April-2009 kl. 23:05 |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
|
Hej , ja jeg har købt den her , hos dvdstrax http://www.dvdstrax.dk/index.php?SCREEN=item&item=175183 &department=&Group=31&Sector=13 MVH |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Hvis det kun er Blu Ray film vi snakker om så (ikke prioriteret) : Band Of Brothers Flags of our fathers Letters from Iwo Jima Patton Battle Of Britain Full Metal Jacket (selvom billedekvaliteten ikke er for god) Days of Glory (Fransk) Assembly (kinesisk - Dårligt plot men fantastiske billeder i bedste BoB stil) Der Untergang (ikke at forglemme) A Bridge too far Hvis vi snakker film generelt så mangler der jo selvsagt en hel del (uprioriteret): Apocalypse Now er jo selvskreven Das Boot (Jeg er så heldig at kunne huske TV-Serien som gik over 6 timer og desværre aldrig er blevet udgivet som version - filmen er nu rigtigt god alligevel) Saving Private Ryan - Efter 30 min så slukker jeg alligevel men for s.... det både lyder godt og ser godt ud så længe det varer. Rådden film ellers IMO Thin Red Line Memphis Belle - Jeg har en svaghed for flyvemaskiner, hvad kan jeg sige Stalingrad - En af de bedste IMO. Hæderligt forsøg på at eftergøre hvad Das Boot gør så fantastisk mht persongalleriet.. Ville have været helt fantastisk hvis det var lykkes 100%. Håber den kommer på BD |
||
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Helt enig. Starter suveræn men nøj hvor bliver man skuffet senere, især de sidste 30-45 min er dælme ikke for gode. Edit: Glemte Stalingrad, rigtig god krigsfilm. Redigeret af mufcdk1974 - 12-April-2009 kl. 23:37 |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
Har nogen givet honorable mention til "Enemy at the Gates" ? klart en af mine favoritter, som desværre ikke er blevet blå endnu...
|
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Mine bedste krigsfilm i ikke prioriteret rækkefølge:
|
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
Hvad med u-571 Kan ikke huske jeg har set den, så lige man kunne købe den på blu-ray. Nogen der ved om der er noget ved den?
|
||
![]() |
||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
En ganske god film minder meget om Das Boot, du kan roligt købe den både lyd og billede er i top. |
||
![]() |
||
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
|
Takker - temmelig dyr dog. Er den pengene værd? |
||
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |