|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Arh, Uwe Boll skuffer da ikke, han er da den mest stabile instruktør/producer jeg kan komme i tanke om... |
||
![]() |
||
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Hvis man må have lov til at gå lidt tilbage i tiden, så er der jo også mesteren selv Alfred Hitchcock med film som Rear Window, Psycho, Vertigo og North by Northwest
Med venlig hilsen Valaquenta |
||
![]() |
||
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Men er det ikke snarere set fra en topplacering på www.imdb.com Bottom 100 liste
Med venlig hilsen Valaquenta Redigeret af Valaquenta - 24-Juli-2009 kl. 21:04 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er mest til de lidt ældre klassiske instruktører som John Ford med The Grapes of Wrath, The Searchers og The Man Who Shot Liberty Valence. Desuden er Frank Capra med It's a Wonderful Life, Mr. Smith goes to Washington, Arsenic and Old Lace også et godt bekendtskab.
Med venlig hilsen Valaquenta |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Det er sgu svært at lave en top tre, for langt de fleste instruktører, har sgu på et eller andet tidspunkt i deres karriere lavet noget der var helt vellykket. Men hvis jeg skal fremhæve nogle instruktører (udover de der allerede er nævnt) som har lave flere gode film kan nævnes: Danny Boyle: Slumdog Millionaire, The Beach, Trainspotting Darren Aronofsky: The Wrestler, The Fountain, Requiem for a Dream, Pi Baz Luhrmann: Australia, Moulin Rouge!, Romeo + Juliet |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
1: Clint Eastwood 2: Clint Eastwood 3: Clint Eastwood ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mon ikke Pallec har fået et Kinder æg i dag for det er jo tilnærmelsesvis hele 3 instruktører i en og samme tråd
Med venlig hilsen Valauquenta Redigeret af Valaquenta - 24-Juli-2009 kl. 21:19 |
||
![]() |
||
Toebs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Korrekt! Instruktører som Uwe Boll er vel så stabilt dårlige, at der aldrig er høje forventninger til dem, derfor skuffer de aldrig, de kan kun imponere;)! |
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Clint Eastwood skal da ikke med, når han har lavet sådan en
stinker som "Broerne i Madison County". Har lavet gode film ellers, men dén trækker gevaldigt ned! |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Kan det passe for mig, at du her i løbet af i dag har ændret din avatar - måske foranlediget af diskussionen om Luc Besson? Jeg synes ikke, at du havde Jean Reno som avatar tidligere på dagen. |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Næ, det skete nu for nogle måneder siden...få hellere gemt vandpiben væk igen ![]() Redigeret af Shiva - 25-Juli-2009 kl. 07:56 |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Broerne i Madison County er ikke så slem som sit rygte. Det er faktisk en ret rørende og god lille film, men det er nemt at se, hvorfor mange synes den er kedelig. Jeg har flere venner, der ikke tør røre den med en ildtang, men man skal huske på, at tøserne ELSKER den, så den kan give nogle point der. Vil vædde med at Kampus har den liggende i en velouræske i en skuffe for sig selv ![]() Er selv kæmpe Eastwood fan og han var da også umiddelbart med på min liste, lige indtil jeg fik nærstuderet hans CV. Der er et par gevaldige hørmere, som jeg kun troede han havde medvirket i og ikke instrueret. Bronco Billy, Firefox, Honkytonk Man, The Rookie (Rigtig slem!!!), Midnight in the garden of good and evil, Space Cowboys. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |