|
Top Gun, 4K HDR |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Har annulleret min bestilling fra Gucca og bestilt hos CDON, og håber.
|
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||||
Alle de gange, hvor jeg har fået fra CDon, er der altid gået 2 dage, da de sender fra Sverige.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||||
Hej Flemming, vil blot fortælle at min Top Gun blev bestilt i går hos CDON, og Postnord mener at de kommer med filmen i dag.
![]() |
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||||
Det er da muligt, at de har ændret deres leveringsmetode, så de kommer hurtigere frem. Det er efterhånden længe siden, at jeg har fået noget fra dem. De sidste to ting jeg bestilte fra dem, nåede aldrig frem. Så gad jeg ikke mere. Men er så gået en del over på streaming.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
||||
Streaming, ja jeg har haft på fornemmelsen, at du er faldet en del af på den
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
||||
![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
||||
@Flemming, det må da gå ud over din enorme film samling
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
||||
Den kan fås hos coolshop til 199 inkl. forsendelse og sendes med Dao - det plejer at gå hurtigt - tit dagen efter
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Ah ikke rigtig. De står stadig på deres plads. Jeg er så begyndt, at købe en del af de film, som jeg har på BD i forvejen Hos iTunes, når de er til god pris.. Så har da en del dobbelte. Blandt andet, så kan der købes alle tre Beverly Hills cop, Og de tre Matrix film til 99,- for en pakke.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
||||
Okay. Nu køber jeg jo typisk kun film, jeg ved at vil se flere gange, så det bliver ikke til så mange. Og filmen er netop kommet ind af døren - juubbbiiii
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
||||
Øh, må jeg spørge hvorfor?
|
|||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||||
![]() |
|||||
||||
Lidt i dovenskab. Det er noget lettere, bare at tænde for Apple TV. Og igen, så er kvaliteten blevet bedre. Og så regner jeg da med, at det kun bliver bedre og bedre efterhånden.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |