|
Topfield CBP-2001 og Yousee? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej. Det er composite. Ikke component. |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Her er denver back
![]() |
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Det har du ret i, men jeg ser ikke nogen component udgang. kun composite (6)
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Du har ret i at component er bedre end composite.
|
|
![]() |
|
Jeg ved ikke om de bokse vi har snakket om understøtter component ud via scart, men du kan købe
Men igen, kan du se forskel når det først er sendt over nettet
Redigeret af Pony65 - 12-August-2012 kl. 19:33 |
|
![]() |
|
Jeg vil lige sige at mit svar i starten var lidt ukorrekt, men jeg havde lige "glemt" forskellen på det to stik typer.
Håber det er ok
|
|
![]() |
|
Det er ok
![]() Du har ret i, at når det har været en tur over nettet, så er signalet alligevel ikke kønt, men derfor mener jeg så også, at det er om at have et så godt udgangspunkt som muligt. |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Brug en denver dvb-c 109
Læs her http://www.pcworld.dk/art/200604/test-slingbox-pro-hd-giver-dig-suveraent-tv-paa-ipad-en Det er langt bedre med hd selv via slingbox |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Og hvis Topfield'en kun er en MPEG2-modtager, så FÅR du slet ingen HD-kanaler. Mener, disse kun udsendes i MPEG4.
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Topfield'en er en HD boks.
Vær opmærksom på, at der for bokse, der ikke er beregnet til det danske marked nogle gange kan være problemer med EPG, og du skal ikke være sikker på, at boksen understøtter HE-AAC lydformat - hvis Yousee skulle finde på at anvende det på et tidspunkt......
Redigeret af miri - 13-August-2012 kl. 17:22 |
|
miri
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Er boksen ikke kun en MPEG2'er? Og udsendes YouSee's HD-kanaler ikke kun på MPEG4?
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Det fremgår, at boksen er til HD og "MPEG-2, MPEG-4 digital and fully DVB compliant", så jeg vil tro, at den også går til HD hos Yousee....
Topfield er altså en helt anden klasse end Denver, Clint m.m. Men husk lige, at den hedder CBP-2001 og ikke CBP-2100 som det fremgår i titlen på tråden.
Redigeret af miri - 13-August-2012 kl. 17:31 |
|
miri
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |