|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() Sendt: 27-Februar-2006 kl. 09:00 |
Hejsa. Jeg skal have nyt tv. Har umiddelbart tænkt mig at købe dette: http://www.godpris.dk/shop/default.asp?ProductID=LT30E45 Pengene er ikke så store, så har set dette tv til 7000,- et sted. Det er ikke klar til fremtidens tv, men hvis det først kommer om min. 4 år, så er det irellevant. Er der noget jeg bør være opmærksom på før køb af dette apperat? Sidst men ikke mindst. Er det pengene værd? På forhånd tak. |
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Nu ved jeg ikke om det skal være 30", ellers kunne du måske få mere for pengene med Thomson, står til 7.999,- hos Godpris: Thomson 27LB130S5 27" LCD |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Hej Thorvald. Tak for svar. Jeg tror vi holder os fast i en 30". Er der en der ved hvordan man forbinder pc'en til fjernsynet. Følger der et kabel med til dette, eller hvordan? Til andre. Jeg regner med at jøbe det tv jeg linkede til først. Ville bare høre om der var en ting eller to jeg havde overset og om der ellers var noget jeg skal være obs på (staves det sårn?).
Mvh Bo |
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |