recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flersidet coverart i FLAC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlersidet coverart i FLAC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Emne: Flersidet coverart i FLAC
    Sendt: 05-August-2011 kl. 13:26
Hej.

Jeg er i tvivl om om dette er det rette forum, men jo, det er det jo på en måde!
For hvis man har rippet alle sine CD'er og DVD'er til en medieafspiller står man jo tilbage med en masse spændende covers, booklets o.lign fra de originale CD'er.

Elektronisk får man jo kun lige selve forsidebilledet af coveret.

Findes der en eller anden praktisk og elegant løsning til opbevaring af covers/booklets og den slags.

Jeg forestiller mig noget i retning af en slags "foto-album", der er designet til netop dette formål

Redigeret af pianomartin - 08-August-2011 kl. 09:48
Til top
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 09:52
Hej igen.

Det var der vist ingen, der havde et bud på, så jeg har omdøbt tråden og stiller nu et nyt spørgsmål:

Jeg er begyndet at planlægge cd-ripningen, og er i den forbindelse ved at sætte mig in i DBPowerAmp.
Jeg har taget en enkelt cd og scannet samtlige 5 sider fra leafletten. Man kan godt tilknytte alle 5 filer til FLAC-filerne, og under egenskaber for den rippede fil (win 7) kan man se, at samtlige 5 sider faktisk er indeholdt i FLAC'en

Men 2 spørgsmål:

1) Hvilket afspillerprogram kan vise mig de 5 siders coverart som er en del af hver eneste flac-fil i det album jeg har rippet. (jeg kan hverken få mediaplayer, Nero player, eller winamp til det).

2) hvordan kan jeg selv bestemme navne for hver af de 5 siders coverart. De har nu navnene: front cover page, back cover page, leaflet page, osv - jeg vil gerne selv bestemme hvad de skal hedde.!

Modtager stadig gerne input om det første indlæg om opbevaring af de fysiske leaf-lets.

/Martin

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu