|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
mskp ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 09-August-2011 kl. 22:01 |
||
Hej
Jeg overvejer at investere i en Xbox som Media Center Extender (Windows 7 vært). Er der nogen, der har positive/negative erfaringer med dette? Man er vel stadig nødt til at have en eller anden universel remote og MKV er så vidt jeg kan læse mig til ikke understøttet? Jeg bruger Media Browser plugin. Det skulle vist fungere?
På forhånd tak for info.
Morten
|
|||
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|||
![]() |
|||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
![]() |
||
Køb en decideret media-afspiller. Den koster mindre og afspiller alt....
|
|||
![]() |
|||
Kalle Ferm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2008 Status: Offline Point: 111 |
![]() |
||
Jeg er vældig tilfreds med det, fungerer fint. Dog er den lidt sensibel i forhold til netværk. Men sålænge det er kablet og ikke bliver flyttet for meget med, så fungerer det udmærket. Savner at kunne skrue op og ned for lyden som på PC'en.
Bruger indtil videre Xbox controlleren, det fungerer nogenlunde.
|
|||
![]() |
|||
RasmusR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
||
/Rasmus
|
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Er det så xbox360s du har købt? |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
RasmusR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
||
/Rasmus
|
|||
![]() |
|||
Kalle Ferm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2008 Status: Offline Point: 111 |
![]() |
||
Jeg har min Xbox i et skab, så er det problem løst. Men ja, den larmer lige en anelse mere end PS3.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
/Rasmus
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, korrekt.
|
|||
![]() |
|||
vizz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
||
Jeg bruger en XBOX 360 4GB Slim som Extender til Windows 7 MCE / HdHomeRun - Den virker helt kanon - Købt for 999kr i El giganten i forrige uge.
Den siger en smule - men alt virker perfekt.
Jeg har købt en XBOX remote for 99kr i El giganten, men du kan også bruge en standard pc mce remote (den vil også virke).
Selv wakeup af min mediacenter virker uden at der skal sættes noget op.
Desværre er menuerne ikke danske, men det er eneste som jeg kan sætte en finger på.
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |