recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der noget lignende til DVB-C
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFindes der noget lignende til DVB-C

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10479
Direkte link til dette indlæg Emne: Findes der noget lignende til DVB-C
    Sendt: 12-August-2011 kl. 10:35
Da jeg om kort tid igen får kabel TV og mit primære TV, som jeg ikke umiddelbart ønsker at udskifte, hverken har DVB-C tuner eller MPEG4, vil jeg lige høre om nogen herinde kender en lignende løsning til DVB-C som denne: http://lavprisparabol.dk/digitale-receiver-7/dvb-s-26/maximum-s-600-fta-hdmi-modtager-stik-175.html

Jeg vil lige tilføje, at jeg ikke er interesseret i endnu en boks under TVet. Så anvender jeg hellere mit mediecenter til den daglige TV kigning.

Flemming

Redigeret af fltk - 12-August-2011 kl. 10:35
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 10:42

Muligheden kunne jo være en af de små modtagere som kan monteres bag på TVet. Hinke bl.a har nogle som ikke fylder meget.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Så anvender jeg hellere mit mediecenter til den daglige TV kigning.

Det lyder da også som det mest fornuftige Smile

Hvis man så liiiiiige vil pause, eller optage programmet, er det bare at trykke på en knap.... jeg kunne slet ikke forestille mig noget andet i dag.

Næste gang jeg skal have et tv, skal det være uden tunere og uden det der smarttv lort - hvor køber man det henne ? LOL
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Så anvender jeg hellere mit mediecenter til den daglige TV kigning.

Det lyder da også som det mest fornuftige Smile

Hvis man så liiiiiige vil pause, eller optage programmet, er det bare at trykke på en knap.... jeg kunne slet ikke forestille mig noget andet i dag.

Næste gang jeg skal have et tv, skal det være uden tunere og uden det der smarttv lort - hvor køber man det henne ? LOL
Du køber da bare en stor Full HD skærm til en PC'er - hvor svært kan det være? Wink
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 11:18
He he - jep, jeg vil have Panasonic til at lave deres VT30 65" i en monitorudgave til ½ pris Big smile
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu