|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 27-August-2011 kl. 22:13 |
Jeg så en tråd på blu-ray.com om man skulle nævne sine top 5 af et hvis emne som den forrige indlægs indehaver har skrevet. Så jeg tænkte det kunne være sjovt at se hvad vi kunne komme frem til. Ideen med legen er at folk skriver film eller serier som andre måske ikke kender og på den måde "udbrede ens cirkel" som man vist nok sagde i gamle dage
![]() Jeg starter: Top 5 af dine ynglings skuespillerinder.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Keira Knightley Reese Witherspoon Charlize Theron Jodie Foster Kate Beckinsale Top 5 af dine hadefilm.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
1. Rambo serien. puha jeg hader det lort 2. D-war 3. Star Trek 5 4. Star Trek 7 5. Alien Vs Predator 2 Top 5 af dine horror film.
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Blade Runner Alt med Woody Allen Fight Club Batman (den med Schwarznegger) Top 5 birolle præstationer |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
![]() |
Joker fra The Dark Knight Sarah Connor fra Terminator 2 Tyler Durden fra Fight Club Rorschach fra Watchmen Darth Vader fra Star Wars Top 5 instruktører
![]() |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Alfred Hitchcock
Stanley Kubrick Quentin Tarantino Ridley Scott Martin Scorsese Top 5 stykker filmmusik
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ringenes Herre soundtrack Nolan's Batman soundtrack Star Wars soundtrack Sådan Træner Du Din Drage soundtrack Inception soundtrack Top 5 af dine ynglings film lige pt.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Shawshank Redemption
Scent of a Woman
To på Flugt
Changeling
Englegård
Top 5 Mandlige skuespillere
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Jeff Bridges
Clint Eastwood John Malkovich Kevin Spacey Ed Harris Top 5 2'ere |
|
![]() |
|
![]() |
Ringenes Herre De To Tårne Dark Knight Aliens Star Wars episode 5 The Incredible Hulk Top 5 af lydkvalitet fra en blu-ray. ![]() Redigeret af MrCeecar - 28-August-2011 kl. 13:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |