recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gravko + Højspændingsledning = BOOM her i Vejle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGravko + Højspændingsledning = BOOM her i Vejle

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Emne: Gravko + Højspændingsledning = BOOM her i Vejle
    Sendt: 12-September-2011 kl. 16:27
Et pænt brag, alle relæer slap, og så sidder man uden strøm, og alle bygningers brandalarmer gik igang... stakkels mand i gravkoen, han så lidt chokeret ud..

må være hele Vejle nord der er blevet ramt af det lille "landmandsuheld".. der er heldigvis 1 time strøm tilbage på laptoppen og crappy edge dækning i dette regnvejr.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 17:00
Lyder som en rigtig god start på ugen
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 17:09
jup.. hvad mere skumlede mig i dette nybyggeri er at HELE min eltavle er slået fra i sikkerhed, til vi får strømmen op og kører korrekt, men pludselig så kom der kortvarigt strøm på en lampe plus køleskab + fryser.. og mit naturgas anlæg...

og dette mens der er slukket 100% for vores eltavle...

hmmm måske de elektrikkere der har tilsluttet det her, ikke ligefrem har været helt skarpe.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 17:22

hmm efter min overbevisning ville jeg ikke være særlig tryg ved det. er det bolig med vicevært eller? hvis det er, ville jeg nok få ham/hende til at se på det. Er det almindeligt hus uden vicevært, ville jeg nok få den elektriker der har sat det op til at forklare sig.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu