|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() Sendt: 19-September-2011 kl. 18:59 |
Hej alle sammen.
Nu er min dejlige søn begyndt at tage fat i front klappen på vores sony blueray afspiller, og derfor vli jeg gerne købe en ny inden det går galt. Vi har kigget lidt på at slå 2 fluer med et slag og købe en ps3 slim så den kan bitstreame hd lyd.
Men hvad kan man ellers få der er noget vær til 2000,- Der må IKKE være en klap foran, som sønnen kan hive ned så det skal endten være med skuffe eller slotin drev. mvh
Martin
|
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Hvorfor står den sådan han kan komme til den? Ind i et møbel med låger med den, ind til han kan forstå at man ikke piller
![]() |
|
![]() |
|
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() |
Ja.. men konen har valgt et fantastisk flot montana møbel, så det hele står så han kan få fat i det:)
|
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Og der kan ikke fåes låger til..
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det kan man ikke ligefrem kalde en velovervejet løsning.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
nope.. men vil også gerne have en ny, da sonyen så ryger i soveværelset
|
|
Lykkelig ejer af:
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Jeg ville vælge en philips bdp-2850. |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Lær knægten at holde fingrene væk ;) jeg havde selv ild i røven og var en pilfinger som lille, men jeg lærte da at holde fingrene væk. Vi havde nok mindst 1meter LP'er stående i gulvhøjde og volumen knappen kunne jeg lige akkurat nå og jeg nåede da et par gange at få banket til den.
Det er ikke for at diskutere børneopdragelse men vil bare sige at jeg mener at det er bedre at lære dem at holde fingrene væk fra det de ikke må end at låse alting inde bag låger osv. |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Kan klart anbefale Philips BDP-2850,har lige købt den i sidste uge i elgiganten til 599kr , det tog ca 2minutter at gøre den kodefri på DVD og der står kanon billede på og ydermere kan man afspille musik,fotos,film mm fra USB stik fra fronten!
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Beno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Afspiller BDP-2850 brændte DVD´ere uden problemer? /Beno |
|
Philips 55" 3D 55PFL5527T
Pioneer DVR-520H Panasonic EX78 PS3 320 GB Wii |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Ja den æder ALLE , og det er kanon du også kan afspille film , billeder mm fra USB på fronten - og som sagt tager det under 2min at gøre den kodefri på DVD delen med remoten!
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |