|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 22:46 |
Hej.
Jeg har en intern hdd liggende hvor jeg har lagt film ind på ribbet fra dvd. Så vidt jeg kan se hedder filtypen vob. eller ifo. Er der nogen der kan hjælpe mig her? Jeg overvejer at anskaffe en medieafspiller (dune hd eller med8er 500), hvor jeg kan smide hdd i som intern disk - kan det lade sig gøre og kan det afspilleren klare den filtype nævnt ovenfor? Takker:)
|
|
![]() |
|
Jonathan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 137 |
![]() |
.vob eller.Ifo filerne bruges når du ripper en DVD, som en 1:1 kopi.
De fleste software afspillere(som fx VLC) kan afspille dem. Jeg kan ikke forstille mig nogen mediaplayer, der ikke kan afspille de formater. |
|
![]() |
|
ehelmer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
ehn |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Se her hvilke filtyper de forskellige medieafspillere understøtter: http://www.iboum.com/net-media-players.php
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() |
Hvorfor skulle han dog det? alle afspiller kan da afspille dvd mapper (VIDEO_TS), jeg kender ikke til nogle som ikke kan. :-)
|
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Ok. Tak for hjælpen!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |