recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airport express base station - itunes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAirport express base station - itunes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-December-2004
Status: Offline
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Emne: Airport express base station - itunes
    Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 15:30
Jeg søger en streaming-løsning i mit hjem og tror dette måske er løsningen.

Jeg har:

2 stk. receivere
1 Synology DS209-II nas 
1 Ipad2
1 Netgear WNDR 3700 router

Jeg ønsker at kunne streame mit musik fra min nas uden at der er PC tændt. Idag er tilgangen til musikken alt for bøvlet.

mine spørgsmål er:

1) kan airport express (2 stk) forbindes til min NAS (synology har i-tunes server)

2) kan jeg via ipad og applikationen "remote" til itunes vælge numre uden brug for PC, men alene forbindelse mellem router/Airport express/NAS/Receiver

3) hvordan fungerer albumart hvis det er på NAS. Kan jeg få lov til at indlægge album-art som itunes ikke kan finde og stadig se denne album-art på min ipad-remote

Jeg håber der er en venlig sjæl (eller flere) der kan hjælpe mig.

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 16:05
Download app'en ds audio og brug en ny Express (med wifi type N) så kan du streame direkte fra synology. Jeg ved ikke om du kan styre flere Express samtidig
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 16:37
2) Remote app'en er kun til brug som fjernbetjening af iTunes, deraf navnet. Kig lidt på app'en Filebrowser, den bruger jeg og er gratis hvis du kun skal spille musik. Video er understøttet med Airplay, hvis du køber appen. Appen virker kun som en stifinder og har ikke de samme playlist-muligheder som iTunes
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu