|
Søger: En mand til at sætte ssd og hdd i iMac 27" |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 12:40 |
Hejsa
Jeg søger en til at sætte en: -SSD disk -3 tb hdd i min iMac har set nogle guides på nettet, men syntes gu ikke rigtig jeg tør. Jeg er fra Hobro og har et automtiv der kan kører sådan rimelig efter at få det lavet, og pågældende får self. en skilling for at gøre det :D Mvh Mark |
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der stadig garanti på dyret?
Jeg kunne måske godt være klar på at hjælpe, men jeg synes ,måske det er lidt ![]() Du kunne også skrive hvad dine forventninger er. Hvad gør du fx. hvis det ikke virker når det hele er sat sammen? - ikke at risikoen er noget nær stor, men det er vel rart at vide på forhånd om du regner med at vedkommende skal erstatte eller skal betale for rep.
|
|
![]() |
|
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Ja, der er stadig garanti på dyret. Har sådan en all risk ting igennem arbejdsværk. Ja, det er jo netop det, men går jo ud fra den person der vil gøre det passer på tingene mm, og jeg er self behjælplig med at holde de forskeliige ting mm. Har selv rodet meget med "almindelig" computere, så har forstand i det, men kunne være godt med en person som var lidt "rutineret". Det er jo en balance gang, for hvis nu personen er volds, så er det jo klart man nok vil have lidt til at dække rep, men når det er under opsyn, og som jeg selv har lidt forstand i, og ved "du" /ham ikke kunne have gjort noget, ja så er det jo kun mig der hænger på den.
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
I erstatning uden for kontrakt er der en ting omkring accept af risiko. Så rent juridisk set kan du aldrig komme efter en person der hjælper men fejler i forsøget. blot til Info!
|
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Hvad med at bruge et autoriseret værksted, så er der garanti på! De bør ikke tage meget mere en en times arbejdsløn.
|
|
![]() |
|
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Er det den nye version med thunderbolt?
Lacie har lige sendt deres little big disk på markedet og inden længe kommer der en SSD version, og mon ikke også der snart kommer andre producenter der laver enclosures med thunderbolt interface... Det er jo noget mindre risikofyldt men kræver også tålmodighed, da thunderbolt teknologien er ny og Apple er hidtil de eneste til at udbrede den. Anandtech har testet Promises version af et eksternt raid setup via thunderbolt og det er muligt at gøre den eksterne disk bootbar, så det er vel bare et spm. om tid inden producenterne kommer ud af busken i takt med at teknologien udbredes. |
|
![]() |
|
Har forhørt mig til 2 værksteder nu, håber at få svar imorgen. Men det skal jo ikke undre nogen at de bare tager kassen!! . Nej min er modellen lige før Thunderbolt. Ville også bare gerne have ssd som system disk og den 3 tb som lageringsting.
Redigeret af Mark RL - 09-Oktober-2011 kl. 21:27 |
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
cklausman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Når du får et svar, så må du gerne lige poste deres priser :-)
|
|
![]() |
|
De første mente ikke der var plads i en imac. Men det er der jo så ;)
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Måske det skyldes:
Omvendt så står der jo heller ikke at det umuligt!
|
|
![]() |
|
Måske. Hehe. Eplehuset ved det kan lade sig gøre, men vil ikke da det er et autoriseret værksted som må følge de regler som Apple udstikker
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
dennism ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Status: Offline Point: 234 |
Jeg følger lige lidt med her, da jeg er i præcis samme situation. Jeg har fået sat en Crucial M4 i min 13" MacBook Pro og kan efterfølgende mærke, at min 27" iMac (medio 2011) halter lidt efter. Derfor er jeg interesseret i at få en SSD disk i den men jeg vil stadig beholde den gamle HDD, da jeg har brug for mere plads end der kan være på en SSD.
Jeg har kontaktet Humac, som siger at de ikke kan gøre det. Jeg har også skrevet til Eplehuset, som siger, at de skal have 4.000,- excl. SSD. Grunden til den høje pris er, at de skal skifte kabinettet. Kan det virkelig passe? Jeg har søgt på nettet og har læst på MacRumors, at man I USA kan få den indsat for max. $150-200 -- stadig hos autoriserede værksteder. F.eks. kan ChargedPC også gøre det for $118: Jeg synes det lygter lidt af, at det kan gøre, uden skulle skifte kabinettet, når de har disse priser. Jeg vil meget gerne høre hvad priser I finde frem til og hvilke værksteder I finder. Hvad findes der udover Humac og Eplehuset?
Redigeret af dennism - 11-Oktober-2011 kl. 10:32 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |