|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() Sendt: 08-November-2011 kl. 16:49 |
Hejsa
Overveje at investere i spotify på min SB duet og vil gerne høre andres vurdering hvordan det fungere ??
og lige et par spørgsmål:
1. En anden tråd beskriver en probelmer med en playliste med en blanding af egne numre og spotify - nogen der kan få det til at fungere?
2. Hvad er den bedste ting ved produktet? Får man hørt mere nyt spændende musik eller roder man rundt efter Fats Domino
![]() |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Bruger spotify hver dag på min squeezebox touch.
Der er flere albums med beatles, kan jeg se. Jeg har bare et irriterende problem, som jeg også har skrevet i en anden tråd. Når jeg søger på sb touchen, sortere den ikke musik som ikke er tilgængelig i dk fra. Dvs. Det samme album kan godt fremkomme flere gange, hvor af det så kun er det ene der kan afspilles. Jeg har skrevet til logitech support, og håber på jeg får et svar. Men på duet, er det vel ikke det officielle app til spotify fra. Logitech vel ? Det er noget 3. Parts halløj ik ? |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Der findes både en officiel og uofficiel Spotify app til SB. Den sidste kan vist nok bruges sammen med en gratis konto. Det kan den officielle ikke - tror jeg nok
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Kurt >> ved du om den uofficielle sortere musikken rigtigt ? Så det kun er tilgængeligt musik man ser ?
|
|
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Nix. Ingen anelse. Prøv og spørg på forums.slimdevices.com
Redigeret af Kurt Poulsen - 08-November-2011 kl. 20:21 |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Kan du give et eksempel på en søgning så skal jeg checke.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nikolaj >>> tja f.eks metallica. Når jeg søger der, ligger det samme album som minimum dobbelt, og flere hele tre gange.
|
|
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Jeg får ikke et eneste album med Metallica, hvilket giver mening siden de ikke er på spotify. Hvilke albums får du da? |
|
![]() |
|
![]() |
Se det er jo også mærkeligt. Jeg kan finde en masse med metallica. Men bruger jeg spotify app'en til iOs enheder, er det eneste den finder når man søger på metallica, en masse andre artister, der har sunget metallicas numre. Så her er jo et bevis på, at den viser musik som ikke er tilgængeligt i dk. Hvordan installere jeg 3 parts app til spotify på min sb touch ?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hm det tror jeg ikke du kan hvis du bruger touch'ens indbyggede Squeezebox server (måske det kan hackes men jeg tvivler). Jeg bruger en sheevaplug til 100$ til SB server og her spiller det fint.
|
|
![]() |
|
![]() |
Touch'ens indbygget server kan ikke udvides med plugins.Men er spotify app'en ikke en der installeres via mysb.com? Og dermed ikke kræver serverudvidelser?
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Jow den officielle er.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |