|
Spotify på Galaxy tab 10.1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2011 kl. 19:18 |
Jeg har fået et lille problem, angående spotify på min tablet. Da jeg installerede det virkede det fint, men når jeg prøver at starte et nummer nu, kommer der en pop up hvor der står info.. Nogen som har oplevet det samme? Umiddelbart understøttes GT 10.1 ikke, men den har jo fungeret på et tidspunkt.
![]() |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også spotify på min GT 10.1 og oplever ingen problemer. Måske sku du prøve at afindstalere og så genindstalere? |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Det har jeg skam prøvet flere gange :)
|
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
Jeg har samme problem på min Galaxy Tab 8.9, med Android 3.2 på - fik du dit problem løst ?
MVH Anders.
|
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
prøv indstillinger - programmer - program administration - klik på spotify - tryk på tving til at standse og ryd data.
Prøv at starte programmet igen. jeg har en acer a500, så kan godt være at navnene ikke er helt de samme og ligger samme sted, som på min
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |