recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee Box - døende? (blinker rødt, 0x315, 0x320)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee Box - døende? (blinker rødt, 0x315, 0x320)

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee Box - døende? (blinker rødt, 0x315, 0x320)
    Sendt: 05-December-2011 kl. 11:34
Efter at have kørt fejlfrit siden anskaffelsen, startede min Boxee Box i går op og ville initialiseres igen - brugeroprettelse, konfiguration osv.

Efter genstart af boksen blinkede den rødt,rødt,rødt,grønt i en cyklus - noget som indikerer at der er et problem med firmware'n.

Jeg fik den startet op i recovery mode ved at holde power-knappen (på boksen) inde i 6-8 sekunder og derefter slippe den. Efter jeg kom i recovery mode, ville den opdatere firmware'n (havde allerede nyeste firmware på, inden den hoppede i havet), men var ikke i stand til at gennemføre det. Jeg har efterfølgende prøvet med firmware-opdateringer både fra en usb-stick (fat32-formateret til formålet) samt fra Internettet, men begge udgaver fejler og jeg bliver mødt af fejlmeldingerne 0x315 og 0x320 afhængig af hvilken type opdatering jeg vælger.

Er der nogle gode forslag til hvad jeg kan gøre? (udover at kontakte kundesupport)

/Tommy
Til top
EmilF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2011
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EmilF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 19:18
Har samme problem - dog får jeg fejlkode 0x320 hele tiden. Fra hvad jeg kan finde online, tyder det på at den skal sendes retur og ombyttes :-( 

Har skrevet til supporten her til aften.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2011 kl. 23:23
Vil gerne høre, hvad du finder ud af - har du henvendt dig direkte til D-Link - Danmark eller Internationalt?
Til top
EmilF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EmilF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 08:40
Jeg giver besked når jeg får svar. 

Jeg har kontaktet D-Link Support Danmark.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 11:07
Har du hørt noget fra supporten vedr din Boxee Box?
Til top
EmilF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EmilF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 17:55
Har endelig fået svar i dag - den skal sendes ind til dem. Har fået RMA nummer... 

Fra hvad kan læse online, er det nok den eneste vej, hvis man gentagende får den fejlkode: http://forums.boxee.tv/showpost.php?p=123352&postcount=6
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 22:28
Hvordan kontakter du supporten? Jeg har forsøgt via noget Self Service Portal, men hverken jeg eller kæresten evner at lave et login-id, som opfylder deres regler - det hænger muligvis sammen med at jeg bruger Firefox og de kræver Internet Explorer 6 eller 7 (!)
Så jeg kan ikke rigtigt komme videre...
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 22:32
Tilsyneladende er eneste alternativ til Self Service Portal et telefonnummer, som koster 3,50kr i minuttet - det er sgu da nok derfor de har dræbt selvhjælpsportalen... - jeg håber at jeg tager fejl fordi ellers skal jeg da aldrig nogen sinde bruge D-Link produkter til noget som helst i alt liv!
Til top
EmilF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EmilF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 19:06
Den eneste metode til at kontakte supporten jeg kunne finde, var  Selfservice Portalen.

Brugernavn skal vidst indeholde bogstaver og tal og minimun 8 tegn. 

Så snart du har oprettes sagen, vil jeg foreslå at du der inden kommentere med: Adresse, Telefonnummer, Serienummer på din boks og uploader scan af faktura. Ellers skriver de bare efter det af flere omgange, og det tager tid.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 23:06
Den var tilsyneladende gået i selvsving i går - i dag kunne jeg oprette mig med ét af de login-id's som blev forkastet i går. MEN så bliver jeg efterfølgende bedt om at logge ind med login-id og password - men jeg har ikke angivet noget password da jeg oprettede mig!?
Til top
EmilF Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EmilF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 08:21
Password kommer på mail - der gik en times tid før jeg fik det...
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 10:15
Ja, der kom et kodeord efter noget tid - uden at der dog var gjort opmærksom på det nogle steder i systemet. Jeg oprettede også en sag i onsdags og har fået email-bekræftelser på det - men det er ikke muligt at se den sag jeg har oprettet i deres system ligesom jeg heller ikke har fået noget svar... - derudover er support-systemet afsindigt langsomt og fejlfyldt - det er helt til grin så dårligt det er... - måske delvist min egen skyld fordi jeg ikke gider installere en maskine op med en IE6 for at opfylde forudsætninger for deres system...
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu