|
iphone 3/4 dock ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
3xh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2010 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2011 kl. 22:40 |
alle min piger ønsker sig en dock til deres iphones... hvilken kan i anbefale?? pris max 1100kr stykket !!
tak for hjælpen og glædelig jul til alle
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De koster jo lige fra ca 100.- og op.
Skal de kun kunne lade eller er der andre ønsker ? |
|
![]() |
|
3xh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2010 Status: Offline Point: 16 |
jeg troede at en dock var en højttalerstation til smartphones...... så den skal virke som højttaler !1
|
|
![]() |
|
Logitech Rechargeable Speaker S715i... kan den bruges til både iphone 3 og 4'eren ??
|
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
Jeg kan godt anbefale Philips Fidelio, kan med fordel købes på amazon da de er noget billigere den lidt større model DS8500 har fjernbetjening med hvilket er en god ting.
|
|
![]() |
|
9900Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Har selv en Logitech Pure-Fi Anywhere 2, som bruges når jeg er på ferie o.lign. Spiller ganske udemærket. Valget faldt på den da jeg synes iPhone/iPod sidder lidt mere beskyttet i forhold til Rechargeable. Lader iPhone/iPod når den er docket samt har fjernbetjening.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
min søn har købt sig sådan en http://www.proshop.dk/MP3-afspiller-og-tilbehoer/Altec-Lansing-MIX-portable-soundsystem-2203793.html den spiller rimeligt godt til prisen.. måske lidt mere drenget.. og over budget.. men der kan puttes batterier i, hvis man er uden strøm på stranden etc.. den har nogle pæne enheder i.. også så lyden fylder lidt.
Den får et par pæne ord med på vejen her http://www.dr.dk/nu/player/#/so-ein-ding/5206
ellers en der holder sig indenfor grænsen prismæssigt http://www.proshop.dk/Hoejttaler/Altec-Lansing-inMotion-Max-2234686.html
normalt plejer lyden i altec lansing at være gode. Redigeret af rhsin - 15-December-2011 kl. 14:14 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
tak for hjælpen.... der er bestilt nogen :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |