recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål til nas DS 211 og Squezzebox duet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgsmål til nas DS 211 og Squezzebox duet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål til nas DS 211 og Squezzebox duet
    Sendt: 15-December-2011 kl. 15:15

Hejsa  - go jul

Lige et par hurtige spørgsmål til omkring min nye Synolygy DS 211J og SB duet.

Kører ellers rigtig godt med musikkenJ  

1.      Synes jeg har læst man kan få server til at starte op automatisk ved hjælp SB duet/ fjernbetj. Når jeg ønsker at hører musik?

2.      Kan man sætte Nas/synolygy til dvale så den automatisk til at starte op kun f.eks. 5 timer hverdag?

3.      Min trådløse Pana kan ikke læse min filmL fra nas hverken de ”billigeJ ” eller min vidio fra Canon kameraet – findes der en løsning? Eller skal man ud og investere i endnu en box/ boxie box L måske eller lign.   

4.      Mine gamle SB playlister fra PC er ikke synlig efter jeg har flyttet musikken til diskstation? Kan de ikke flyttes med?

5.      Hvor finder jeg 3-parts pluginn til diskstation - hvis jeg ønsker at benytte Spotify Premium på SB?

Redigeret af tyros1 - 16-December-2011 kl. 10:26
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50
Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III
Squeezebox duet/Radio og IPAD
NAS Synology 211
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 10:29
Det kan daHug ikke passe der Ik er nogen der klogere end mig:):)
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 10:43
2.      Kan man sætte Nas/synolygy til dvale så den automatisk til at starte op kun f.eks. 5 timer hverdag?

Jep, er under det som vistnok hedder strømindstillinger inde under kontrolpanel (mener jeg de hedder, men kan ikke lige komme ind på min lige nu og se hvad de nøjagtigt hedder)
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 10:52
1: Er det WOL du mener ? Så mener jeg ikke DS211 understøtter det
3: Det er vel fordi det Pana ikke forstår de formater det ligger i
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 10:58
4. Stien til filerne er sandsynligvis ikke den samme og dermed virker det ikke. Du må enten lave nye playlister eller lave search and replace så du retter de gamle stier til de nye - den nye sti kan du nok finde ved bare at lave en enkelt ny playlist og kigge på den med notesblok. Deruodver angiver du i opsætningen af Squeezebox Server / Logitech Media Server stien hvor playlister skal gemmes - har du gjort det rigtigt?
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

<span style="text-align: left; text-indent: -24px; : rgb250, 250, 250; "><font size="3" face="Calibri">2.<span style="font: normal normal normal 7ptormal 'Times New Roman'; ">      </span></span><font size="3" style="text-align: left; text-indent: -24px; : rgb250, 250, 250; "><font face="Calibri">Kan man sætte Nas/synolygy til dvale så den automatisk til at starte op kun f.eks. 5 timer hverdag?

<font size="3" style="text-align: left; text-indent: -24px; : rgb250, 250, 250; "><font face="Calibri">
<font size="3" style="text-align: left; text-indent: -24px; : rgb250, 250, 250; "><font face="Calibri">Jep, er under det som vistnok hedder strømindstillinger inde under kontrolpanel (mener jeg de hedder, men kan ikke lige komme ind på min lige nu og se hvad de nøjagtigt hedder)

Super det må jeg tjekke imorgen
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

1: Er det WOL du mener ? Så mener jeg ikke DS211 understøtter det
3: Det er vel fordi det Pana ikke forstår de formater det ligger i

1 ved ikke hvad wol er?
3 jo det har nok ret i - hvilke afspiller kan anbefales?
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 10:53
WOL= Wakeup On Lan= start op når nogen via nettet beder den om det.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 11:05
Og du kan finde plugin til Duettenher http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=79706 
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu