|
Køb af nyt surroundsystem |
Besvar |
Forfatter | |
Lepellor
Ny bruger Oprettet: 22-December-2011 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-December-2011 kl. 20:49 |
Hej recordere!
Har de sidste mange dage gået og tænkt lidt på en "lille" julegave til mig selv. Mangler simpelthen noget ordentligt lyd her hjemme. Kunne godt tænke mig noget surround da jeg ser mange film. Var et smut i hifiklubben og kigge på et setup. De havde denne http://nadelectronics.com/products/av-receivers/T-747-A/V-Surround-Sound-Receiver med disse højttalere til http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/systemer/dali_concept-6_hojttalersystem.htm Og jeg synes da egentlig også det spillede meget godt. Der var dog ikke helt så meget bund i. (Der var også sat en sub på) Har også kigget rundt på nettet og læst på forskellige fora. Har så fundet frem til en Onkyo TX-NR609 som vidst skulle være ret god. Derudover har jeg haft kig på et højttalersæt fra Jamo S606 HCS3. Det hele skal som sagt bruges hovedsageligt til film men selvfølgelig også til noget musik en gang imellem. Har en pc som jeg vil sætte til samt en ps3. Ville derfor lige høre nogle eksperter ad, om dette er godt eller om det er helt ude i hampen, og om der evt. skulle være nogle andre gode bud. Budgettet ligger på maks 10k. |
|
jackson stuart
Bruger Oprettet: 30-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg skulle vælge ville jeg nok tage løsning nr. 2 så er der også lidt penge til overs til en sub eller bluray eller måske en anden form for opgradering.
Concepterne er jeg bare ikke vild med og der er med garanti mere bund i jamo´erne og de er slet ikke så ringe som prisen antyder.
|
|
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
|
|
Lepellor
Ny bruger Oprettet: 22-December-2011 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja har også læst at der er mange der ikke synes godt om Concepterne. Af ekstra ville det nok være en sub der ville komme på men den ville jeg nok vente med hvis det var. har jo en ps3 som fint kan bruges som afspiller :)
Du har ikke nogen andre bud på et andet setup der måske ville kunne bruges? :) |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har det lige omvendt. Til prisen har det et fantastisk sammenhængende lydbillede. Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |