|
er denne NAS hurtig nok? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2011 kl. 18:29 |
Hej alle
jeg har fået en mulighed for, at erhverve mig en QNAP TS-409 Nas ffv. billigt. den NAS er en 4-5 år gammel og har begrænset ressourcer ... 512MHz cpu og 256MB ram... hvorledes vil den håndtere afspilning af en Full Blueray m/DTS-HD lyd? det er over 1GB netværk ... Jeg foretrækker en 4-bay nas da jeg ikke vil begrænses til 2 diske ... er det en okay investering? 7-800,- eller skal jeg gemme pengene til en nyere QNAP/Synology ?
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg streamede blueray med 266MHZ og 32MB ram uden problemer på et 100mbit netværk
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
rasmuskarlsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
Redigeret af rasmuskarlsen - 15-Marts-2012 kl. 14:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |