|
Hjælp til Skyrim |
Besvar |
Forfatter | ||
Mr. Pierre
Bruger Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Januar-2012 kl. 18:38 |
|
Jeg har nu spillet Skyrim i et stykke tid, men kan simpelthen ikke finde ud af at "aktiverer" nye SHOUTS!
Jeg har fundet massere af ord og dræbt en del drager, men hver gang jeg prøver at aktiverer et ord, så skrives der bare, at jeg skal bruge Dragon Soul. Men jeg har nok absorberet de første 8-10 dragon souls.
Hvad gør jeg forkert???
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu ved jeg ikke hvilken platform du spiller på, men på PC skal man trykke på R for at aktivere et shout. Når du står på et shout som ikke er aktiveret, står der du skal trykke på R for at aktivere. Så der står nok også hvad du skal trykke for at gøre det på PS3 og XBOX.
|
||
Mr. Pierre
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er Xbox jeg spiller på.
|
||
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dine shouts ligger under menuen Magic.
|
||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||
Mr. Pierre
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps, det ved jeg. Men jeg kan ikke aktiverer dem. Når jeg prøver, kommer der bare en kasse som fortæller at jeg behøves dragon soul for at lære shoutet........
Og som skrevet, så har jeg nok dræbt 8-10 drager eller mere
|
||
rasmusvn
Guld medlem Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du "unlocket" shoutet (gøres i samme menu - se forneden til venstre for hvilken knap)?
|
||
Mr. Pierre
Funktioner
Tak(0)
|
|
SÅDAN!!!
Rigtig mange tak for hjælpen..... Nu har jeg 13 forskellige shouts at vælge imellem
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var nu også det jeg skrev, hvis du kigger efter ;)
Nå, godt nytår og god fornøjelse med spillet :) |
||
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er et shout? Måden man kaster spells? Sorry, spiller ikke selv Skyrim. Desværre.
|
||
BORING! |
||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogle evner man hamstrer fra drager
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |