|
Ingen DR1HD eller SVT2HD, yousee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2012 kl. 20:15 |
Hej folk
Jeg har yousee grundpakken. Ser det på win7 media center med en anysee tuner. Jeg kan ikke finde DR1HD eller SVT2HD. Eller kanal københavn men er ikke sikker på den er i pakken (bor i Valby) Jeg har fundet TV2HD og alle de andre kanaler. Nogen forslag til hvordan jeg finder de to HD kanaler?
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du mangler formentlig også ARD HD og Infokanalen HD? Sammen med "DR 1" (DR1 HD) og SVT2HD sendes de i et mux på 248 MHz i København. Der kan være flere grunde til at du mangler disse kanaler. En mulighed er indstråling hvis din antenneinstallation ikke er 100% HF tæt. En anden mulighed er at visse TV åbenbart har problemer med at scanne den frekvens. Se eller søg diverse tråde om dette problem. Kanal København sendes ikke på YouSee kabel, medmindre du mener Hovedstaden lokal TV? Hvis det er Kanal København som sendes på DVB-T (eller DVB-T2) forsøget i København er den ikke hos YouSee. Redigeret af JesperLund - 13-Januar-2012 kl. 03:27 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Korrekt, jeg kan heller ikke finde ARD HD eller Info HD.
Nå fandt ud af at den freksvens faktisk manglede i anysee CNO transponderlisten. Har tilføjet og er ved at scanne igen. Det virker nu. Tak for hjælpen :)
Redigeret af SandSand - 13-Januar-2012 kl. 12:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |