|
Fredag d. 13 |
Besvar |
Forfatter | |
Scoring
Junior bruger Oprettet: 18-Juli-2011 Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2012 kl. 18:03 |
Har aftalt med nogle venner at afprøve det nye TV. Og da det er fredag d. 13 er der vel ingen bedre anledning en end god gyser. Men efter en del søgning, har jeg konkluderet at alle gysere i nyere tid er så ualmindelig ringe. Så gider ikke spilde penge/tid på at se en eller anden b-gyser endnu engang.
Så det endelige spørgsmål: Hvilken gyser kan anbefales? :-) Gerne fra efter år 2000.
|
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er mange gode nye gysere. Kommer an på hvilken genre du er til (splatter, suspence, tortur, zombie, vampyr, etc...)?
Her nogle af mine personlige favoritter: Redigeret af Pallec - 13-Januar-2012 kl. 19:26 |
|
SandSand
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fed liste. Tak :)
|
|
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er selvfølelig altid paranormal activity :-)
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Denne her er dog godt nok fra 1960 men Psycho er en fantastisk gyser.
Men der jo selvfølgelig dem der ligger op til dagen her "Fredag d. 13", jeg har dog ikke set nogle af dem så ved ikke om de er gode Men Psycho fra 1960 er fantastisk.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |