|
Kun DR1 og TV2 hakker på XBOX Extender |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | |
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2013 kl. 22:43 |
Ha ha, ja jeg fornemmer også en hvis heltestatus blandt de øvrige familiemedlemmer :-)
|
|
![]() |
|
Torben, Kolding ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
... og til familiens overstrømmende beundring over min tekniske indsigt, har jeg nu også "løst" hakkeproblemet med Stofa i Kolding. Alle kanaler kører nu upåklageligt.
|
|
![]() |
|
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
Jeg kan hermed bekræfte at det virker to steder i Aalborg området også... whoop whoop... hvor fedt!!
Det har sikkert virket siden Acidman fik hul igennem. Dengang testede jeg med optaget TV. Det skulle jeg ikke have gjort, da det er signalet som er ændret, så alle gamle optagelser virker stadigt ikke. De setups som der er testet på er begge med dual HD homerun tunere. Jeg kan ikke se hvorfor 3 tunere skulle ødelægge noget.
|
|
![]() |
|
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Fantastisk at I også oplever at DR og TV2 nu igen virker. Det lader jo så til at det IKKE er fordi jeg nu kun kører med 2 tunere, men derimod at TV-signalet må være blevet ændret - eventuelt en Win update? Anyway - fantastisk det virker - så kan børnene se Disney Sjov inde i værelset og farmand se nyhederne inde i stuen :-)
Er der nogen der kan bekræfte at setup med 3 tunere også virker?
Tak for al brainstorm gennem disse mange måneder :-) |
|
![]() |
|
TSøndergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Nej det virker ikke med gamle optagelser så det må være på TV signal siden noget er blevet ændret.
-Thomas. |
|
![]() |
|
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
Sweet... virker det med gammelt optaget TV fra de problematiske kanaler?
Bare lige for at tjekke om Stofa har ændret noget eller MS har ændret noget i Xboxen ;-) -Morten
|
|
![]() |
|
TSøndergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Hej Morten.
Ja - jeg har Stofa med HDHomerun og jeg mener ikke at have opdateret xbox'en. Men jeg kan ikke udelukke at en anden i famillien har trykket ok til en opdatering. |
|
![]() |
|
Lyder næsten for godt til at være sandt. Jeg må hjem og kigge. Har du stofa som antenne udbyder?
Har du opdateret Xbox'ens sw for nylig? Mvh Morten
|
|
![]() |
|
Hej.
Jeg har haft problemet i 1-2 år, men i går checkede jeg lige igen og det er VÆK !!! Alt fungere perfekt ingen hakken hverken på DR eller TV2 .... Og jeg har INTET gjort. FANTASTISK. Synes bare lige i skulle vide det. |
|
![]() |
|
Har altid kørt med legacy
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5437 |
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Jeg har en HD Homerun med to tunere i. Det giver hakken også. Men yderst interessant du har fået det væk. Måske er det når det er en af de specifikke tunere der rammes at det virker. Prøv evt. kun med den interne og derefter kun med den eksterne.
-Morten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |